این پرسشنامه، یک پرسشنامه استاندارد مشتمل بر 34 پرسش می باشد که توسط Larsen, Sorebo and Sorebo طراحی و تدوین شده است که با هدف ارزیابی انطباق به کارگیری فناوری های نوین آموزشی با اهداف مدرسان و اساتید، تدوین و تألیف گردیده است. این پرسشنامه 9 بعد دارد که عبارتند از استفاده از فناوری اطلاعات (IT) در کار و سازمان، تصویر و تجسم ناشی از استفاده از فناوری اطلاعات، سایر نیازها و درخواست ها، ارزش استفاده کر دن از فناوری های نوین آموزشی، سهولت و آسانی بکارگیری فناوری نوین آموزشی، تطابق و سازگاری، انتظارات برآورده شده، رضایت مندی از به کارگیری فناوری نوین، استفاده آتی از فناوریهای نوین آموزشی. سوالات معکوس در فایل پرسشنامه نیز مشخص شده اند.