شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 03 دی 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 4,599
بازدید دیروز: 19,789
بازدید کل: 158,514,877
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 70
کاربران حاضر: 70
پرسشنامه ارزیابی انطباق به کارگیری فناوری های نوین آموزشی با اهداف مدرسان و اساتید (Larsen and et al, 2009)
چکیده:

این پرسشنامه، یک پرسشنامه استاندارد مشتمل بر 34 پرسش می باشد که توسط Larsen, Sorebo and Sorebo طراحی و تدوین شده است که با هدف ارزیابی انطباق به کارگیری فناوری های نوین آموزشی با اهداف مدرسان و اساتید، تدوین و تألیف گردیده است. این پرسشنامه 9 بعد دارد که عبارتند از استفاده از فناوری اطلاعات (IT) در کار و سازمان، تصویر و تجسم ناشی از استفاده از فناوری اطلاعات، سایر نیازها و درخواست ها، ارزش استفاده کر دن از فناوری های نوین آموزشی، سهولت و آسانی بکارگیری فناوری نوین آموزشی، تطابق و سازگاری، انتظارات برآورده شده، رضایت مندی از به کارگیری فناوری نوین، استفاده آتی از فناوریهای نوین آموزشی. سوالات معکوس در فایل پرسشنامه نیز مشخص شده اند.

کلید واژه: فناوری اطلاعات، تکنولوژی آموزشی، فناوری آموزشی، یادگیری الکترونیک، استاد، تدریس
نویسنده(گان): Larsen, Sorebo and Sorebo
منبع: Larsen, Sorebo and Sorebo
موضوع: فناوری اطلاعات
دسته: دانلود پرسشنامه
سال انتشار: 1392
تعداد صفحات: 3
قیمت (تومان): 3000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 

کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه