شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 03 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 19,399
بازدید دیروز: 52,631
بازدید کل: 157,673,402
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 97
کاربران حاضر: 97
بررسی میزان تأثیر کیفیت خدمات بانک کشاورزی بر میزان رضایت مشتریان هدف آن در شرق بندرعباس
چکیده:

با نگاهی به اطراف خود در می یابیم که خدمات به صورتی وسیع گسترش یافته و هیچ اقتصادی نمی تواند بدون خدماتی چون حمل و نقل، ارتباطات، بیمه، آموزش و پرورش و بانکداری به حیات خود ادامه دهد . با توجه به اهمیت مبحث کیفیت خدمات )به ویژه خدمات بانکی ( و همچنین رویکرد مشتری گرایی و مشتری محوری که در سال های اخیر در بحث بازاریابی عنوان شده است نیاز است که در این خصوص راهکارهای اجرایی اتخاذ گردد. این مجموعه حاصل تحقیقی است که هدف از آن سنجش کیفیت خدمات ارائه شده توسط بانک کشاورزی و نیز بررسی ارتباط بین کیفیت خدمات بانکی با رضایتمندی مشتریان بوده است . جامعه آماری این تحقیق کلیه مشتریان بانک کشاورزی شرق بندرعباس نمونه آماری 260 نفر از این مشتریان هستند. نتایج این تحقیق با استفاده از روش همبستگی پیرسون نشان می دهد که فرضیه های تحقیق مورد تایید قرار گرفته است.

کلید واژه: شعب بانک کشاورزی - ارایه خدمات - رضایتمندی مشتریان - قابلیت اعتماد – پاسخگویی - اطمینان دادن - حفظ ظاهر نمودن
نویسنده(گان): عبدالعلی غلام زاده - کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت مالی - دانشگاه آزاد قشم
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: پیرامون مدیریت
دسته: مقالات متفرقه
سال انتشار: 1392
تعداد صفحات: 36
قیمت (تومان): 4000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.