شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 28,182
بازدید دیروز: 33,746
بازدید کل: 151,740,494
کاربران عضو: 2
کاربران مهمان: 232
کاربران حاضر: 234
برند و اهمیت آن
چکیده:

مدیریت نام تجاری در مجموع تلاش دارد تا با هدف‌گذاری، برنامه‌ریزی، اجرا و کنترل، برای نام تجاری ایجاد ارزش کند و سپس در جهت حفظ و ارتقای ارزش آن بکوشد برند یا علامت تجاری یک آرم مشخص است که کالاو خدمات را که توسط شخص یا تشکیلات خاصی تولید و فراهم شده‌اند را متمایز می‌کند. این نظام به مصرف‌کنندگان کمک می‌کند که از کالاها و خدماتی که ماهیت و کیفیت آنها مورد نظرشان است و با آرم مخصوص مشخص شده‌اند، بهره بگیرند. برخورداری از برندی قدرتمند در موفقیت فعالیت ها راه گشا است و تصورات سازمان از آینده فعالیت ها و خلاقیت ها را در جهت ارزش آفرینی کسب و کار هدایت می کند.
این فایل شامل مطالبی در خصوص تعریف برند، هویت برند، هدف از ایجاد برند، ایجاد و مدیریت یک برند موفق، چگونه می توان یک برند را توسعه داد ، مدیریت بهبود مستمر ، بریتیش ایرویز و شفافیت برند ، کاترپیلار و نظام هویت بخشی به شرکتهای واسطه، چه علائمی قابلیت ثبت شدن دارند، چگونگی ثبت برند، دامنه محافظت برند و مهمترین وظایف برند می شود.

کلید واژه: برند، بازاریابی ، تبلیغات
نویسنده(گان): نیرالسادات آل احمد
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: بازاریابی
دسته: مقالات متفرقه
سال انتشار: 1389
تعداد صفحات: 25
قیمت (تومان): 3500
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.