شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 08 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 2,697
بازدید دیروز: 45,096
بازدید کل: 151,814,673
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 87
کاربران حاضر: 87
مروری سریع بر مدیریت تولید و عملیات + سوالات و پاسخ تشریحی کنکور ارشد سراسری 92 و 93 و آزاد 90-91-92
چکیده:

کتاب حاضر، "مروری سریع بر مدیریت تولید و عملیات" حاصل مطالعه عمیق و بررسی دقیق تمامی منابع کنکور کارشناسی ارشد و همچنین حضور در محضر اساتید خبره این درس میباشد. پس از بررسی و تحلیل سوالات کنکور کارشناسی ارشد مدیریت در گرایش صنعتی و فناوری اطلاعات(IT) از سال 1371 تا سال 93 نگارنده خود بشخصه بیش از 4 بار تمامی تستها را حل نموده و با ذهنیت و اشراف کامل اقدام به نگارش مفاهیم اصلی درس مدیریت تولید و عملیات گرفته و بیان آن طوری پیش میرود که داوطلبان ساعی و برتر می توانند با این منبع بسرعت قدم به سوی کسب درصدهای برتر این درس بردارند.
در این کتاب سعی شده است تمامی مباحث اصلی کنکور اعم از مفهومی و تکنیک و حل مسئله و همچنین مطالب مهمی که در منابع اصلی وجود نداشت مانند حفاظت صنعتی و توانایی فرآیند و مباحث بهره وری بعنوان ضمیمه بهمراه مثال جامع آمده است. در مواردی که نیاز به مثال تحلیلی بوده است این نمونه مثالها بهمراه نمودار برای درک عمیق موضوع آمده است.و برای اینکه کتاب حجیم نشود از مباحث ساده مثالی آورده نشده به عوض در انتهای کتاب سوالات کنکور سراسری 92 و 93 و کنکور ارشد آزاد 90-91-92 بهمراه پاسخ جامع تشریحی و تحلیل سوالات آورده شده است که خود مروری بر کلیه مباحث مطروحه می باشد.
برای دریافت فایل ابتدا عضو سایت شده و سپس به صفحه شخصی رفته و با انتخاب گزینه افزایش اعتبار نسبت به افزایش اعتبار خود اقدام نموده و بعد از شارژ حساب خود فایل را دانلود کنید. مبلغ قابل پرداخت برای دریافت این فایل 164 صفحه ای 15000 تومان می باشد.

کلید واژه: مدیریت تولید و عملیات ، کنکور کارشناسی ارشد
نویسنده(گان): فرشاد صفری
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: تولید
دسته: دانلود جزوات کنکوری و درسی
سال انتشار: 1393
تعداد صفحات: 164
قیمت (تومان): 15000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.