شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 03 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 2,704
بازدید دیروز: 52,631
بازدید کل: 157,656,707
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 97
کاربران حاضر: 97
دانلود مقاله انگلیسی ترجمه شده: اثر وابستگی های سازمانی بر رفتار مصرف کننده
چکیده:

این مقاله ترجمه ای است از مقاله ای که اصل آن را می توانید به صورت رایگان از اینجا دریافت کنید. فایل زبان انگلیسی 14 صفحه و مربوط به سال 2013 می باشد.
توجه: ضمیمه این مقاله ترجمه نشده است

برای دریافت ترجمه مقاله پس از عضویت در سایت به صفحه شخصی رفته و از طریق صفحه افزایش اعتبار، به یکی از روشهای اعلام شده مبلغ مورد نظر را به سایت واریز یا منتقل نمایید. پس از افزایش اعتبار می توانید ترجمه مقاله را به صورت فایل Word دانلود نمایید.
برای مشاهده سایر مقالات ترجمه شده سایت مدیر اینجا را کلیک کنید.

کلید واژه: وابستگی های سازمانی، تخصص تجاری، مسئولیت اجتماعی شرکت ، درک و شناسایی شرکت-مصرف کننده، رضایت، وفاداری، رفتار مصرف کننده
نویسنده(گان): ترجمه: فاطمه مشکدانیان
منبع: European Journal of Marketing Vol. 47 No. 1/2, 2013
موضوع: بازاریابی
دسته: مقالات ترجمه شده - دانلود ترجمه مقاله
سال انتشار: 2013
تعداد صفحات: 22
قیمت (تومان): 9000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 این مقاله ترجمه می باشد.
مشاهده اصل مقاله به زبان انگلیسی