این فایل با فرمت ورد ارائه شده است و شامل مطالب زیر در 34 صفحه می باشد: 1. مقدمه 2. تعریف گردشگر 3. استراتژی بازاریابی 4. صنعت گردشگری و بازاریابی 5. شناسایی گردشگران بین المللی و نیازهای آنها 6. نام تجاری در گردشگری 7. طرحهای بصری 8. تبلیغات بعنوان یک ابزار بازاریابی 9. بازیهای تبلیغاتی روی موبایل در بازاریابی گردشگری 10. جلسات، تشویقها، کنفرانسها و نمایشگاه های گردشگری 11. مقصد گردشگری 12. بهترین شیوه های بازاریابی برای مقاصد گردشگری منطقه ای 13. سیاست گردشگری و بازاریابی مقصد در کشورهای در حال توسعه: زنجیرهای از اثر 14. تعلق مکان و بازاریابی گردشگری 15. خرید، گردشگری و خرده فروشی 16. بررسی نقش ارتباطات انسانی در توسعه صنعت جهانگردی 17. بازاریابی و صنعت هتلداری 18. روابط اسپانسر- رویداد جهانی: یک B2B ارتباطات بازاریابی گردشگری 19. گردشگری معنوی: 20. تحلیلی بر توسعه گردشگری مذهبی 21. توسعه استراتژیک گردشگری غذایی 22. رویکرد مدل سازی تقاضای گردشگری 23. ایجاد و استفاده از کارت امتیازی متوازن در برنامه ریزی گردشگری 24. چالش های گردشگری 25. توصیه های برای صنعت گردشگری 26. بین المللی کردن و نوآوری در گردشگری 27. جهت تحقیقات آینده در بازاریابی گردشگری 28. منابع و مآخذ