مقدمه همه افراد حق دارند و علاقمند هستند که از نتایج عملکرد روزانه خود آگاه باشند. این مسأله در مورد کارکنان وجه دیگری هم پیدا میکندوآن اینست که کارکنان علاقه دارنداز نظرات سازمان در مورد خود مطلع گردندواز سوی دیگر سازمان نیز محق است نظرات خود را در مورد منابع انسانی سازمان که ازاصلیترین سرمایههای سازمان بشمار میروند ابراز داشته وبه اطلاع ایشان برساند.ازطرف دیگر از کارکنانی که از انتظارات سازمان درمورد خویش بیاطلاع هستندچگونه میتوان انتظار داشت که در جهت رفع و جبران کاستیهای گذشته اقدام نمایند؟ در همین راستا باید متذکر شد که در اغلب موارد کارکنان، سازمان یا دستکم مدیر مستقیم خودرامسئول و مسبب افت یاضعف عملکردخودمیدانند.دلایل اصلی نیاز سازمانهابه انجام ارزیابی عملکردکارکنان عبارتند از: تشویق عملکردهای مطلوب و نهی از عملکردهای نامطلوب کارکنان پاسخ به این نیاز کارکنان که «حق دارند از نظرات کارفرما در مورد عملکرد خود مطلع باشند».و... در این مجموعه آموزشی 1- مقدمه 2- تعاریف عملکرد 3- دلایل مخالفت اغلب سازمانها با ارزیابی عملکرد 4-میانگین زمانی ارزیابی عملکرد 5-دلائل اندازه گیری عملکرد 6-اهداف ارزیابی عملکرد 7-دیدگاههادرمورد عملکرد 8-فرایند ارزیابی عملکرد 9-روشهای مختلف ارزیابی عملکرد( دیدکلی ) 10-روشهای مختلف ارزیابی عملکرداز دیدگاه اسنل و بولندر 11-خطاهای بالقوه در سیستمهای ارزشیابی عملکرد: 12-معیارهای ارزیابی عملکرد 13ارزیابی عملکرد توسط چه کسانی و در چه مکانی قابل اجرا میباشد 14مدلها و الگوهای سیستم ارزیابی عملکرد 15- معرفی نرم افزارها 16-بررسی تطبیقی 17-مدل های ارزیابی عملکرد 18-دستور العمل اجرایی ارزیابی عملکرد کارکنان 19-آسیب شناسی نظام ارزشیابی کارکنان دولت 20مراحل اجرایی ارتقاء رتبه کارمندان 21 نتیجه گیری 22-منابع و.... برای دریافت فایل ابتدا عضو سایت شده و سپس به صفحه شخصی رفته و با انتخاب گزینه افزایش اعتبار نسبت به افزایش اعتبار خود اقدام نموده و بعد از شارژ حساب خود فایل را دانلود کنید. همچنین می توانید سایر اسلایدها (پاورپوینتهای) موجود را از اینجا مشاهده کنید