هدف از تاسیس هر موسسه، سازمان یا شرکت تجاری، کسب سود و تداوم حیات آن میباشد. برای نیل به این هدف سازمانها سعی میکنندتا با افزایش بهره وری عوامل تولید، هزینه های خود را کاهش داده و بر سود خود بیافزایند. یکی از مهمترین عوامل تولید در هر سازمانی نیروی انسانی آن میباشد. بهره وری در ساده ترین شکل آن بعنوان نسبت ستانده ها به داده ها یا بازدهی در نظر گرفته می شود. بهره وری نیروی کارازتقسیم ارزش افزوده بر متوسط تعداد شاغلین حاصل میشود. این شاخص نشان می دهد که به طور متوسط هر نفر نیروی انسانی شاغل چه میزان ارزش افزوده ایجاد کرده است. مدیریت عملکرد رویکردی است که با دادن آموزشهای لازم به نیروی کار و همچنین برقراری یک نظام منصفانه در ارزیابی عملکرد کارکنان و نیز برقراری نظامهای حقوق و مزایا و پاداشهای مبتنی بر عملکرد، سعی در ایجاد همدلی بین کارکنان و سرپرستان دارد تا از این طریق اهداف کارکنان را با اهداف سازمان همسو نموده و بر بهره وری نیروی انسانی بیافزاید در این مجموعه مطالب زیر آمده است 1- مقدمه 2-تاریخچه مدیریت عملکرد 3- تعاریف عملکرد و مدیریت عملکرد 4-عوامل مؤثر بر عملکرد 5-نظریه های ارزیابی عملکرد در مدیریت عملکرد : 6-مزایای مدیریت عملکرد (از دیدگاه کارکنان و سرپرستان و سازمان 7-معایب مدیریت عملکرد 8-مدل مدیریت عملکرد 9-مراحل استقرار نظام مدیریت عملکرد 10-مولفه های یک نظام موثر مدیریت عملکرد 11-مدیریت عملکرد در قاره آفریقاو استرالیا 12-ده تصدی مدیریت عملکردازدید ویکتور هولمان 13-دستورالعمل اجرایی استقرار نظام مدیریت عملکرد 14-منابع و مراجع 15- نتیجه گیری و..... برای دریافت فایل ابتدا عضو سایت شده و سپس به صفحه شخصی رفته و با انتخاب گزینه افزایش اعتبار نسبت به افزایش اعتبار خود اقدام نموده و بعد از شارژ حساب خود فایل را دانلود کنید. همچنین می توانید سایر اسلایدها (پاورپوینتهای) موجود را از اینجا مشاهده کنید