شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
چهار شنبه 05 دی 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 13,177
بازدید دیروز: 20,225
بازدید کل: 158,570,089
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 104
کاربران حاضر: 104
پاورپوینت (اسلاید) با موضوع کارگاه مقدمه ای بر مدیریت استراتژیک پیشرفته
چکیده:

ضرورت استفاده از مدیریت استراتژیک: بانگاهی دقیق به مفهوم مدیریت استراتژیک میتوان به ضرورت استفاده ازآن پی برد.با توجه به تغییرات محیطی که درحال حاضرشتاب زیادی به خود گرفته است وپیچیده شدن تصمیمات سازمانی، لزوم بکارگیری برنامه‌ای جامع برای مواجه با اینگونه مسائل بیشتر ازگذشته ملموس میشود. این برنامه چیزی جز برنامه استراتژیک نیست.مدیریت استراتژیک با تکیه بر ذهنیتی پویا،آینده‌نگر،جامع‌نگرواقتضایی راه حل بسیاری ازمسائل سازمانهای امروزی است.پایه های مدیریت استراتژیک براساس میزان درکی است که مدیران از شرکتهای رقیب، بازارها،قیمتها، عرضه‌کنندگان مواد اولیه،توزیع‌کنندگان، دولتها،بستانکاران،سهامداران ومشتریانی که در سراسر دنیاوجود دارند قرار داردو این عوامل تعیین‌کنندگان موفقیت تجاری در دنیای امروز است. پس یکی از مهمترین ابزارهایی که سازمانها برای حصول موفقیت در آینده میتوانند ازآن بهره گیرند «مدیریت استراتژیک»خواهد بود. اساس استراتژیک عمل کردن شناخت شرایط است. یک بازیکن موفق فوتبال علاوه بر اینکه از توانایی‌ها و وظایف هر یک از اعضای تیم خود آگاهی دارد، سعی می‌کند شرایط تیم مقابل و نقاط قوت و ضعف هر یک از افراد آن را دریابد و با داشتن این مأموریت در ذهن یعنی پیروز شدن در بازی، در هر لحظه بهترین حرکت را انجام دهد. برای اینکه یک سازمان نیز در رسیدن به مأموریت خود موفق گردد باید شرایط حاکم بر خود را به خوبی شناسایی نماید. در این مرحله، محیط خارجی سازمان در قالب شرایط سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و تکنولوژیکی مورد بررسی قرار گرفته و نقاط قوت و ضعف آنها برای سازمان تعیین می‌گردند. مواردزیادی از جمله 1- مقدمه 2-انواع استراتژیها 3- تجزیه و تحلیل موردی در مدیریت استراتژیک 4- مراحلی که در تجزیه و تحلیل موردی جامع و کتبی باید انجام داد 5- پنجاه رهنمود برای موفقیت در تجزیه و تحلیل موردی 6-برنامه ریزی استراتژیک یا راهبردی 7-مدیریت استراتژیک چیست؟ 8- اصطلاحات کلیدی در مدیریت استراتژیک 9- الزامات تنظیم و سازماندهی برنامه های استراتژیک 10 تعریف مدیریت استراتژیک 11-مراحل مدیریت استراتژیک 12مزایای مدیریت استراتژیک 13واژه ها واصطلاحات 14- الگوی جامع مدیریت استراتژیک 15- نیروهای اجتماعی ، فرهنگی ، بوم‏شناسی و محیطی 16رابطه بین نیروهای داخلی وسازمان الف تجزیه و تحلیل رقابت : الگوی مبتنی بر پنج نیروی پورتر ب تجزیه و تحلیل صنعت : ماتریس ارزیابی عوامل خارجی (EFE) پ برخی روش‏های آسان و سریع احصای عوامل خارجی 17 -بررسی عوامل داخلی وموارد بیشمار دیگری مورد بحث قرار گرفته است
برای دریافت فایل ابتدا عضو سایت شده و سپس به صفحه شخصی رفته و با انتخاب گزینه افزایش اعتبار نسبت به افزایش اعتبار خود اقدام نموده و بعد از شارژ حساب خود فایل را دانلود کنید. همچنین می توانید سایر اسلایدها (پاورپوینتهای) موجود را از اینجا مشاهده کنید

کلید واژه: برنامه ریزی استراتژبک - مدیریت استراتژیک - استراتژی
نویسنده(گان): سیدمحمد مدنیان
منبع: مدیریت استراتژیک فرد آر دیوید چاپ یازدهم و ..........
موضوع: مدیریت استراتژیک
دسته: دانلود پاورپوینت ها (اسلایدها)
سال انتشار: 1392
تعداد صفحات: 255
قیمت (تومان): 3600
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 

کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه