شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 03 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 22,377
بازدید دیروز: 52,631
بازدید کل: 157,676,380
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 129
کاربران حاضر: 129
یادگیری سازمانی
چکیده:

در این مقاله سعی شده است با ارائه تعاریف کلی و بحث درباره اهداف یادگیری سازمانی، انواع و میزان کاربرد انواع، سطوح، فرآیند، مهارت ها، ارکان و موانع یادگیری سازمانی و سایر موارد مرتبط با آن، به درک بهتر این مهم و درنتیجه استفاده مطلوب تر از آن در سازمان ها کمک شود. بررسی ریشه های تاریخی یادگیری سازمانی نشان می دهد که پایه و اساس آن یادگیری فردی و آموزش های سازمانی بوده است. گاهی اوقات عبارت های "یادگیری سازمانی"، "آموزش سازمانی" و "سازمان یادگیرنده" به اشتباه، جای یکدیگر به کارگرفته می شوند که در این مقاله به وجوه تمایز آن ها نیز اشاره شده است. همچنین در انتها به نیاز های یادگیری سازمانی در موسسات ایران اشاره شده است.

کلید واژه: یادگیری، آموزش سازمانی، سازمان یادگیرنده ، یادگیری سازمانی
نویسنده(گان): سعید کوهی
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: مدیریت دانش
دسته: مقالات متفرقه
سال انتشار: 1390
تعداد صفحات: 26
قیمت (تومان): 4800
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.