ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 07 دی 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 7,947
بازدید دیروز: 31,670
بازدید کل: 158,619,665
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 93
کاربران حاضر: 94
تعداد دریافت: 11
تعداد بازدید: 2412
قیمت گذاریهای پویا با بازبینی های دوره ای و قیمتهای گسسته
چکیده:
دراین مقاله دو مدل ریاضی جدید قیمت گذاری پویا توسعه می یابد. افق زمانی و تعداد دوره های بازبینی و همچنین مجموعه قیمتهای گسسته قابل قبول در بازار عرضه از قبل معین فرض می شود. قیمتها در دوره های تعیین شده مورد بازبینی قرار می گیرند. تقاضا برای کالا تصادفی است که به دوره وهمچنین به قیمت پیشنهادی بستگی دارد. مراجعه مشتریها برای خرید طبق فرایند پواسان ناهمگن است. کالاهایی که در انتهای بازه به فروش نرسیده اند فاقدارزش خواهندبود. هدف تعیین قیمتهای ارائه کالا به مشتریان در طول بازه های تصمیم گیری است به گونه ای که سود قابل حصول از فروش کالاهای در دست بیشینه گردد. تفاوت دو مدل توسعه یافته دراین مقاله مربوط به درنظرگرفتن یا آزاد سازی حد میزان فروش است. این مدلها درچارچوب برنامه ریزی پویا فرموله شده اند و با مدلهای موجود درادبیات ازنظر قیمتهای گسسته و همچنین تعیین حد فروش متفاوت هستند و با فرضیات واقعی درصنعت تشابه بیشتری دارند.
کلید واژه:
قیمتهای گسسته، قیمت گذاری پویا، برنامه ریزی پویا
نویسنده(گان):
محمد مدرس، احسان بلندی فر
منبع:
چهارمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع
موضوع:
بازاریابی
دسته:
مقاله کنفرانس
سال انتشار:
1384
تعداد صفحات:
19
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
242 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved