بازار هدف به بخشی از بازار گفته می شود که فروشندگان هدف فروش محصول یا خدمات را به آنها دارند.این فایل شامل مطالبی درخصوص تعریف بازار، تعریف علمی بازار، تعریف بازار هدف، انتخاب بازار هدف، مزیت بازاریابی هدف گرا ، معیارهای جذابیت بازار و ... در 17 اسلاید می باشد. برای دریافت فایل ابتدا عضو سایت شده و سپس به صفحه شخصی رفته و با انتخاب گزینه افزایش اعتبار نسبت به افزایش اعتبار خود اقدام نموده و بعد از شارژ حساب خود فایل را دانلود کنید. همچنین می توانید سایر اسلایدها (پاورپوینتهای) موجود را از اینجا مشاهده کنید