شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 03 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 21,975
بازدید دیروز: 52,631
بازدید کل: 157,675,978
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 111
کاربران حاضر: 111
کارآفرینی خانگی و اینترنتی
چکیده:

افزایش جمعیت درکشورهای درحال رشد، کاهش منابع و امکانات موجود در این کشورها و پیدایش نیازهای اجتماعی و اقتصادی جدید همگی سبب توجه نهادها و مقامات مسئول در این کشورها به این نیازها و چاره اندیشی بنیادین یا مقطعی برای آنها شدهاست. بنابر بررسی‌های به عمل آمده و براساس آمارهای موجود، یکی از مهمترین مشکلات فراروی جوامع درحال توسعه وحتی کشورهای صنعتی مشکل بیکاری است. مجموعه راه حل هایی که برای رفع این مشکل جهانی ارائه شده است. اصطلاحا کارآفرینی خوانده می‌شود. در اقتصاد رقابتی و مبتنی بر بازار امروزی که با تغییرات و تحولات سریع بین المللی همراه و فرایند گذر ازجامعه صنعتی به جامعه اطلاعاتی را سبب گردیده است،از کارآفرینی به عنوان موتور توسعه اقتصادی یاد می‌شود که می‌تواند در رشد اقتصادی کشورها، ایجاد اشتغال و رفاه اجتماعی نقش عمده داشته باشد. در همین راستا تحقیق حاضر در گام نخست به تبیین مبانی نظری کارآفرینی پرداخته است و در گام بعدی سعی شده کسب و کار خانگی معرفی شود و در پایان به تشریح کسب و کار اینترنتی به عنوان بخشی از کسب و کا رخانگی پرداخته شده است.
فایل این تحقیق به صورت WORD می باشد.

کلید واژه: کارآفرینی، کارآفرینی خانگی
نویسنده(گان): علیرضا عباسی
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: رفتار سازمانی
دسته: مقالات متفرقه
سال انتشار: 1392
تعداد صفحات: 31
قیمت (تومان): 2500
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.