در این مقاله ابتدا مدل جدیدی را برای مسایل مسیردهی در کمان ارایه شده است. در این مدل فرض شده است که می توان هر تقاضا را با یک و یا چند وسیله نقلیه خدمت دهی کرد. این مسایل، به مسایل حمل و نقل عمومی با تقاضای تفکیک شده معروفند. با این فرض می توان از ساختار مناسب آن برای ارایه یک الگوریتم کارا مبتنی بر تئوری برنامه ریزی منوتراپیک استفاده کرد. این تئوری برای حالت خاص مساله مورد بررسی که دارای تابع هدف تفکیک پذیر روی هر متغیر نیست، بسط داده شده است. از نگاهی دیگر می توان این تئوری را به عنوان بسط روش آزادسازی توسط تسنگ و برتسکاس در نظر گرفت.