تحول یک ضرورت اجتنابناپذیراست. هرسیستمی اگرایستاو ثابت باشد پس ازچندی بدلیل وجودقانون آنتروپی مثبت نابود خواهد شد. برای پیشگیری از فنا و نابودی، تزریق آنتروپی منفی ضروری است واین چیزی جز پویایی، انعطاف و قابلیت واکنش در برابر محیط متغیر نیست. دریک برهه زمانی لزوم نگرش کاربردی به تئوریهای رفتاری باعث پیدایش مفاهیمی تحت عنوان مدیریت تحول شد. محققینی نظیر:کرت لوین، رنسیس لیکرت، رابرت بلیک، جین موتن، لری گرینر، سعی داشتند تا پاسخ دو پرسش زیر را بیابند. اول) آنکه بسیاری از مسائل رفتاری که درسازمان وجود داشت و بروز می کرد ، دلایلی غیر رفتاری داشتند. دوم) اینکه مدیریت همواره به فکر تثبیت موقعیت نیست و لذا جهت جوابگویی به نیازهای محیطی،نیاز به اعمال تغییرات را درخود میدید. پاسخ به این دوسؤال بحثی را مطرح کرد تحت عنوان بهسازی و نوسازی سازمانها که ابتدا درقالب مفاهیم توسعه سازمانی و سپس مدیریت تحول سازمانی مطرح شد در این مجموعه آموزشی ابتدا 1- مقدمه 2- تعاریف تحول 3- استراتزی های تحول 4- فرآیند های تحول 5- اهداف تحول 6- اصول تحول 7- انواع تحول 7- تاریخچه تحول 8-رابطه بین توانمندسازی و تحول سازمانی 9-فعالیت های تحولی در سازمان ها 10- گامهای دهگانه برای ایجاد تحول سازمانی 11- مدلهای مدیریت تغییر سازمانی 12- نظامهای بهسازی ، بهبود و تحول مدیریت 13-علل شکست سازمانها در ایجاد تحول 14- منابع 15- نتیجه گیری و ........... برای دریافت فایل ابتدا عضو سایت شده و سپس به صفحه شخصی رفته و با انتخاب گزینه افزایش اعتبار نسبت به افزایش اعتبار خود اقدام نموده و بعد از شارژ حساب خود فایل را دانلود کنید. همچنین می توانید سایر اسلایدها (پاورپوینتهای) موجود را از اینجا مشاهده کنید