در این اسلایدها به مأموریت شرکت، هدف بنیادی شرکت، ضرورت تصریح مأموریت سازمان، تدوین مأموریت یا هدف بنیادی، محصول یا خدمت اصلی، بازار اصلی، فناوری پایه، هدفهای شرکت (بقا، رشد و سودآوری)، فلسفه رشد دیتون_ هورسن، فلسفه شرکت، فلسفه عملیاتی، تصور از خود (خودپنداری) شرکت، جدیدترین روندها در تدوین مأموریت (رضایت مصرف کنندگان، کیفیت محصول، تصمیم گیران راهبردی (راهبردسازان))، مسئولیتهای هیئت مدیره، عوامل موفقیت هیئت مدیره پرداخته شده است. برای دریافت فایل پاورپوینت ابتدا عضو سایت شده و سپس به صفحه شخصی رفته و با انتخاب گزینه افزایش اعتبار نسبت به افزایش اعتبار خود به میزان 2500 تومان اقدام نموده و بعد از شارژ حساب خود فایل را دانلود کنید. همچنین می توانید سایر اسلایدها (پاورپوینتهای) موجود را از اینجا مشاهده کنید