در مقاله حاضر در مورد مدیریت تغییر در شرکتهای متوسط و کوچک صحبت می شود. چنین شرکتهایی معمولاً قادر به تعیین تغییرات ضروری و یا اجرای تغییرات پایدار نمی باشند. این امر ناشی از فقدان منابع و یا ابزار است که معمولاً در دسترس نمی باشد. معمولاً شرکت های کوچک و متوسط با فشار عمومی تغییر از طریق اقتصاد روبرو می باشند. تحقیقات کیفی تحت 5 مصاحبه در 5 شرکت اتریشی با سایزهای مختلف، صنایع متفاوت و شرایط اقتصادی متمایز انجام گرفته است. هدف دسترسی به اطلاعات در رابطه با شناسایی تغییرات و چگونگی اجرا در قالب یک ساختار پایدار میباشد. در این مقاله به چگونگی تعریف ملزومات بالقوه تغییر با توجه به استراتژی، سازماندهی، طراحی ملزومات تغییر، اجرا و کارایی اجرا در شرکتهای مختلف نیز مورد تأکید میباشد. مقاله شامل راهکارهای مختلف تعیین و اجرای تغییرات بر اساس چارچوب پایدار است. ابزار نیز شامل گروههای هدفمند سازمانی ارتباط داده میشود که شامل افراد (شخص) تیم (گروه افراد) و یا سازمان (شرکت) میباشد. آنچه در مقاله ارائه شده شامل پروپوزال مفاهیم مدیریت تغییر برای شرکتهای کوچک و متوسط میباشد.
این مقاله ترجمه ای است از مقاله ای که اصل آن را می توانید به صورت رایگان از اینجا دریافت کنید. فایل زبان انگلیسی 6 صفحه و مربوط به سال 2011 می باشد.
برای دریافت ترجمه مقاله پس از عضویت در سایت به صفحه شخصی رفته و از طریق صفحه افزایش اعتبار، به یکی از روشهای اعلام شده مبلغ مورد نظر را به سایت واریز یا منتقل نمایید. پس از افزایش اعتبار می توانید ترجمه مقاله را به صورت فایل Word دانلود نمایید. برای مشاهده سایر مقالات ترجمه شده سایت مدیر اینجا را کلیک کنید.