شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 03 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 13,376
بازدید دیروز: 52,631
بازدید کل: 157,667,379
کاربران عضو: 2
کاربران مهمان: 159
کاربران حاضر: 161
دانلود پاورپوینت (اسلاید) با موضوع استراتژی های بخش بندی بازار
چکیده:

تقسیم بندی بازار عبارت است از فرایند تقسیم بازارها به زیرمجموعه های مشخص که در آنها،مشتریان دارای رفتارها و نیازهای یکسانی هستند و هریک از این زیرمجموعه ها را می توان به‌ عنوان یک بازار هدف (Target Market) قلمداد کرد و با راهبرد (استراتژی)های مشخص به آنها دسترسی پیدا کرد.
در این اسلایدها به تعاریف تقسیم بندی بازار، مزایا، اهمیت بخش ‌بندی بازار، استراتژی های مواجهه با بازار، متغیرهای تقسیم بندی بازارهای مصرف، بخش بندی بازارهای تجاری، فرایند بخش بندی بازار، مراحل تقسیم بازار و معیارهای تقسیم بازار مؤثر پرداخته می شود
برای دریافت فایل پاورپوینت ابتدا عضو سایت شده و سپس به صفحه شخصی رفته و با انتخاب گزینه افزایش اعتبار نسبت به افزایش اعتبار خود به میزان 2500 تومان اقدام نموده و بعد از شارژ حساب خود فایل را دانلود کنید. همچنین می توانید سایر اسلایدها (پاورپوینتهای) موجود را از اینجا مشاهده کنید

کلید واژه: بخش بندی بازار ، استراتژی بخش بندی بازار
نویسنده(گان): مسعود شیخی
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: بازاریابی
دسته: دانلود پاورپوینت ها (اسلایدها)
سال انتشار: 1391
تعداد صفحات: 22
قیمت (تومان): 2500
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.