ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 04 آذر 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 9,204
بازدید دیروز: 26,897
بازدید کل: 157,690,104
کاربران عضو: 2
کاربران مهمان: 62
کاربران حاضر: 64
تعداد دریافت: 41
تعداد بازدید: 4459
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در تجارت الکترونیکی بین بنگاهی (B2B)
چکیده:
در عصر حاضر، جو محیط تجاری بین المللی تغییر یافته است ;.این تغییرات سریع در محیط جهانی با تقاضای زیاد و به طور متقابل ، عرضه فراوان میباشد. که میبایست کمپانی ها به سرعت بتوانند با موقعیت جدید سفارشات را در محیطی کاملا رقابتی عرضه نمایند. در این مقاله سعی بر آن شده است علاوه بر معرفی تجارت الکترونیکی ،به نقش مدیریت ارتباط با مشتری در ارتباط با این تجارت نوین پرداخته شود. مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) و مدل کسب و کاری بین بنگاهی (B2B ) دو فاکتور حیاتی واصلی در موفقیت تجارت مدرن امروزی می باشند. اگر چه این دو دارای بخشهای متفاوتی هستند اما تشابهات زیادی نیز با یکدیگر دارند و یکپارچه سازی این دو دارای منافع زیادی در زمینه فرایندهای تجاری می باشد که شامل فروش، بازاریابی، خدمت رسانی به مشتریان و حمایت اطلاعاتی می باشدکه موجب موفقیت در دنیای تجارت در هزاره سوم میگردد. در این مقاله به امکان سنجی و استراتژیهای مناسب یکپارچه سازی این دو بحث پرداخته شده است.
کلید واژه:
مدیریت ارتباط با مشتری، تجارت الکترونیکی بین بنگاهی، یکپارچه سازی، استراتژی
نویسنده(گان):
مریم اخوان، مجید باب الحوائجی
منبع:
چهارمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع
موضوع:
بازاریابی
دسته:
مقاله کنفرانس
سال انتشار:
1384
تعداد صفحات:
12
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
233 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved