شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 03 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 13,668
بازدید دیروز: 52,631
بازدید کل: 157,667,671
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 100
کاربران حاضر: 101
مقایسه تئوریکی و تجربی تاثیر تبلیغات در مدیریت ارتباط با مشتری
چکیده:

یکی از بزرگترین چالشهای مدیریت ارتباط با مشتری و شاید مهمترین مانع آنها برای سودمندی کسب‌وکارشان، کمبود تبلیغات برای رسیدن به پیشبرد اهداف است. در محیط‌های رقابتی امروز یکی از متداولترین معیارهایی که برای سنجش عملکرد در مدیریت ارتباط با مشتری بکار می‌رود، تبلیغات است. تبلیغات می تواند پیچیدگی به حداکثر رساندن ارتباط با مشتری شرکت را، به معیاری جهت سودمندی شرکت در سال جاری شرکت باشد. از طرف دیگر، ادبیات تبلیغات نیز در سالهای اخیر، گسترش فراوانی داشته است که نشان دهنده توجه محققان به این مقوله می باشد. در مقاله حاضر سعی شده است تا مستند به مرور ادبیات موضوعی مربوط به عنوان تحقیق، با استفاده از مقایسه تئوریکی برخی تحقیقات تجربی انجام شده در مورد تبلیغات در مدیریت ارتباط با مشتری، به ارائه یک نوآوری تئوریکی برگرفته از نتایج تحقیقات مذکور پرداخته شود. براین اساس نتایج تحقیقات تجربی اشاره شده، مورد مقایسه تئوریکی قرار گرفته و شباهتها و تفاوتهایشان استخراج شده‌اند. در بخش شباهتها به سه مورد: هسته اصلی صنعت تبلیغات، رفتار مشتری در خرید اینترنتی، بازاریابی رابطه ای و در بخش تفاوتها نیز به سه مورد: بخش بندی بازار، برای رسیدن به سطح تولید بازار جهانی مهمترین مسئله بازاریابی و بازارداری است، و بالاخره ارزیابی اثربخشی تبلیغات اشاره شده است.

کلید واژه: تئوریکی ، تجربی ، تبلیغات ، مدیریت ارتباط بامشتری
نویسنده(گان): محمدرضا رمضان زاده (فرستنده)، فاطمه روحانی قادیکلائی
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: بازاریابی
دسته: مقالات متفرقه
سال انتشار: 1390
تعداد صفحات: 11
قیمت (تومان): 5000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.