شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 07 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 21,976
بازدید دیروز: 54,568
بازدید کل: 151,788,856
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 160
کاربران حاضر: 160
تستهای تالیفی و کنکوری آمار کاربردی دانشگاه آزاد ( کارشناسی ارشد و دکتری رشته های مدیریت، حسابداری و اقتصاد)
چکیده:

درس آمار جزء دروسی می باشد که در کنکور کارشناسی ارشد و دکتری رشته های مدیریت، حسابداری و اقتصاد مورد آزمون می باشد اما تعداد زیادی از داوطلبان به علت سختی و پیچیدگی این درس و شاید نداشتن تست های مناسب ، از مطالعه آن سرباز می زنند و نسبت به آن علاقه ای نشان نمی دهند و یا از درصد پایینی در این درس برخوردارند. اما باید توجه کنیم که داوطلبانی که بتوانند با مطالعه منابع مناسب درصد خود را بالا ببرند براحتی می توانند از رقبای خود جلو بزنند و در دانشگاه و رشته مورد علاقه خود قبول شوند. این فایل شامل 333 تست تالیفی و کنکوری آمار کاربردی برای داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد و دکترای دانشگاه آزاد رشته های مجموعه ی مدیریت بازرگانی ( بازاریابی، بازرگانی داخلی، بازرگانی بین المللی، مدیریت بیمه، مدیریت تحول، مدیریت مالی)، مجموعه مدیریت صنعتی (کلیه گرایش های مدیریت صنعتی (تولید، تحقیق در عملیات و مالی) و مدیریت تکنولوژی (سیاستهای تحقیق و توسعه، نوآوری تکنولوژی، انتقال تکنولوژی و استراتژیهای توسعه صنعتی) و مدیریت فناوری اطلاعات (مدیریت منابع اطلاعاتی، کسب و کار الکترونیکی، سیستمهای اطلاعاتی پیشرفته و مدیریت دانش) و مدیریت کارآفرینی -کسب و کار جدید)،  مجموعه مدیریت دولتی (مدیریت سیستمهای اطلاعاتی، مدیریت نیروی انسانی، مدیریت تحول، تشکیلات و روشها، مدیریت مالی دولتی)، مجموعه مدیریت مالی و حسابداری و مجموعه اقتصاد با پاسخ گزینه ای و تشریحی (در مورد اکثر سوالات که نیاز به پاسخ تشریحی دارد) در دو بخش آمار توصیفی و استنباطی به صورت فایل پی دی اف می باشد.
توجه: تستها می تواند برای داوطلبان آزمون سراسری نیز مورد استفاده قرار بگیرد
برای دریافت فایل ابتدا عضو سایت شده و سپس به صفحه شخصی رفته و با انتخاب گزینه افزایش اعتبار نسبت به افزایش اعتبار خود از طریق واریز یا انتقال وجه به حسابهای سایت اقدام نموده و بعد از شارژ حساب خود فایل را دانلود کنید. مبلغ قابل پرداخت برای دریافت این فایل 13600 تومان می باشد. شما می توانید با مراجعه به بخش تستهای تألیفی و کنکوری سایت مدیر لیست کامل تستهای تالیفی و کنکوری کارشناسی ارشد و دکتری را مشاهده نمایید. همچنین می توانید از بخش خلاصه کتب و جزوات، لیست آنها را مشاهده کنید
 

کلید واژه: درس آمار کاربردی، تستهای تالیفی، تست های کنکوری، کنکور کارشناسی ارشد، آزمون دکتری، دانشگاه آزاد، رشته های (مدیریت، اقتصاد و حسابداری)
نویسنده(گان): آرمین گلی و امیر پرویز گلی
منبع: سایت مدیر
موضوع: آمار و روش تحقیق
دسته: دانلود تست ها و نمونه سوالات درسی و کنکوری کارشناسی ارشد و دکتری
سال انتشار: 1391
تعداد صفحات: 64
قیمت (تومان): 13600
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.