امروزه، تجارت الکترونیک یکی از مسائل مطرح در کسب وکار است. تجارت الکترونیک عبارتست از؛ مبادلات میان اطراف، اعم از سازمان و افراد که بر مبنای تکنولوژی اطلاعات انجام م یشود. تجارت الکترونیکی موجب ارتقای ارتباطات و گشودگی اقتصادی درسطوح ملی و بین المللی، تغییر روش کسب وکار و تبدیل بازارهای سنتی به شک لهای جدیدتر آن می شود. یکی از شیو ه های جدید خرید که مزایای گسترد های دارد؛ خرید اینترنتی است. در حال حاضر، حجم زیادی از خریدوفروش در سراسر دنیا به این شیوه انجام می گیرد. از آنجا که کشور ما نیز حرکت به سمت این نوع خرید را آغاز نمود هاست، شناسایی عوامل مؤثر بر خرید اینترنتی می تواند به بهبود این روش مبادله کمک کند در این مجموعه آموزشی مهمترین موارد آورده شده به شرح زیرمی باشد 1- مقدمه 2- تاریخچه تجارت االکترونیک 3- تعاریف تجارت الکترونیک از دیدگاه صاحبنظران و شرکتها 4- انواع مدلهای تجارت الکترونیک 5- مزایا اهداف محدیتهی تجارت الکترونیک 6- زیر ساختارهای تجارت الکترونیک 7- مدیریت زنجیره تامین الکترونیک 8- امنیت تجارت الکترونیک در حد اختصار 9- آشنایی با موفقیت شرکتهای بزرگ تجارت الکترونیک و چندین مطلب مفید دیگر برای دریافت فایل ابتدا عضو سایت شده و سپس به صفحه شخصی رفته و با انتخاب گزینه افزایش اعتبار نسبت به افزایش اعتبار خود اقدام نموده و بعد از شارژ حساب خود فایل را دانلود کنید. همچنین می توانید سایر اسلایدها (پاورپوینتهای) موجود را از اینجا مشاهده کنید