این فایل شامل اسلایدهایی در خصوص تبلیغات و برندینگ به زبان فارسی می باشد که مواردی نظیر مراحل تهیه یک برنامه ارتباطی (شناسایی مخاطبین هدف، تعیین اهداف ارتباط، برنامه ریزی پیام، انتخاب کانالهای ارتباطی، تعیین بودجه برنامه پیشبردی، تعیین ترکیب عناصر پیشبردی، اندازه گیری پیامد فعالیتها، هماهنگی فرآیند ارتباط یکپارچه)، برند، تعریف برند، منابع برند موفق برای سازمان، ساختار برند، هویت برند، شخصیت برند، یک راه برای موفقیت نام تجاری، برند انلاین و تفاوت آن با برند سنتی، نحوه نامگذاری برخی برندهای مشهور و ... را در 40 اسلاید ارائه می کند. برای دریافت فایل ابتدا عضو سایت شده و سپس به صفحه شخصی رفته و با انتخاب گزینه افزایش اعتبار نسبت به افزایش اعتبار خود اقدام نموده و بعد از شارژ حساب خود فایل را دانلود کنید. همچنین می توانید سایر اسلایدها (پاورپوینتهای) موجود را از اینجا مشاهده کنید