شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 21 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 10,420
بازدید دیروز: 16,800
بازدید کل: 152,117,435
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 64
کاربران حاضر: 65
ارائه مدل همکار تجاری در شبکه تأمین مواد و قطعات (مطالعه موردی در شرکت زاگرس خودرو)
چکیده:
یکپارچگی در عملیات تامین مواد و قطعات برای حذف تاخیرات و هزینه های تامین ضرورت فعالیت های سازمانهای عصر حاضر است و سازمانها برای دستیابی به این هدف به ایجاد همکاری تجاری روی آورده اند، برای انتخاب همکار در شبکه تامین اولین نیاز تعیین معیارها و شاخصهای انتخاب همکار است که در این پایان نامه این معیارها از دیدگاههای نظری و جامعه آماری معرفی شده اند. نیاز بعدی ارائه مدلی است که بتواند با توجه به معیارها و شاخصها بهترین همکار را انتخاب نماید، به لحاظ موضوع این تحقیق، انتخاب در حالت یک از یک در نظر گرفته شده که با داشتن یک تامین کننده ارزیابی می گردد که آیا این تامین کننده صلاحیت همکاری تجاری را دارد یا خیر. به همین دلیل از مدلهای سازگاری که نسبت وضعیت معیارهای یک تامین کننده را یا شرایط پذیرش و استاندارد می سنجد استفاده شده است و در پایان نتایج و پیشنهادات ارائه شده است.
کلید واژه: عرضه کنندگان، قطعه سازان، همکاری تجاری، شبکه تأمین، درجه سازگاری، انتخاب همکار
نویسنده(گان): حبیب اله جوانمرد، مرتضی زارع
منبع: چهارمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع
موضوع: لجستیک
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1384
تعداد صفحات: 15
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.