شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 03 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 13,613
بازدید دیروز: 52,631
بازدید کل: 157,667,616
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 134
کاربران حاضر: 135
بررسی رابطه بین عوامل تأثیرگذار بر رضایت مشتریان خرید اینترنتی با تأکید بر عوامل اخلاقی
چکیده:

هدف اصلی این پژوهش بررسی رابطه بین عوامل اخلاقی و رضایتمندی مشتریان خرید اینترنتی از دیدگاه خریداران محصولات فرهنگی در شهرستان رشت می باشد.این تحقیق از نوع تحقیقات توصیفی تحلیلی می باشد که جامعه آماری آن شامل همه خریداران اینترنتی محصولات فرهنگی می باشد که حجم نمونه با استفاده از فرمول تعیین حجم نمونه از جامعه نامحدود برابر 387 نفر می باشد.برای جمع آوری داده های این تحقیق از پرسشنامه استاندارد لیمبو و همکاران استفاده شده است که پس از بومی سازی و اطمینان از آلفای کرونباخ(989/0) پرسشنامه ها توزیع شده است.داده ها پس از جمع آوری با استفاده از نرم افزار spss در دو بخشش آمار توصیفی و استنباطی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته اند که در بخش آمار توصیفی داده ها با استفاده از میانگین و انحراف معیار و در بخش آمار استنباطی داده ها با استفاده از آزمون ضریب همبستگی پیرسون مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته اند.نتایج حاصل از آزمون فرضیات بیانگر وجود رابطه مثبت بین متغیرهای امنیت سایت،برآورد نمودن تقاضا،عدم فریبکاری و رضایتمندی مشتریان خرید اینترنتی می باشد.

کلید واژه: اخلاقیات اینترنتی، رضایت مشتریان، امنیت سایت
نویسنده(گان): کامبیز شاهرودی ، بهنام شادی دیزجی (فرستنده) ، مهتاب پنج تن پناه
منبع: همایش ملی ارزش ها و اخلاقیات در مدیریت
موضوع: بازاریابی
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1391
تعداد صفحات: 16
قیمت (تومان): 2000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.