شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 01 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 23,138
بازدید دیروز: 20,937
بازدید کل: 157,595,568
کاربران عضو: 2
کاربران مهمان: 76
کاربران حاضر: 78
پاورپوینت (اسلاید) با موضوع مفاهیم اصلی مدیریت کیفیت جامع (مدیریت متعهد، مشتری مداری، فراگیر بودن، تعامل با عرضه کنندگان و سنجش عملکرد)
چکیده:

در این اسلایدها تجزیه کلمه مدیریت کیفیت جامع از نظر معنایی، تعریف مدیریت کیفیت جامع از نظر جری و جانیس هرمن، لزوم تعیین کیفیت، عواملی که در موفقیت مدیریت کیفیت جامع، مؤثر تشخیص داده شده اند، عوامل مؤثر در موفقیت TQM، اصول مدیریت کیفیت جامع، تعهد مدیریت، مشتری مداری (مشخصات کیفیت از دیدگاه مشتری)، اصول مشتری گرایی (اصل خوشحال نمودن، اصل تقویت تعهد نسبت به مشتری، اصل ایجاد دورنمای خدمت به مشتری)، نکات مربوط به مشتری مداری، فراگیر بودن، تعامل با عرضه کنندگان، نحوه تعامل با عرضه کنندگان، ارزیابی عملکرد، سنجش کمی عملکرد، تعیین شاخص های کلیدی عملکرد، معیاربندی جهت انتخاب شاخص های کلیدی عملکرد، سنجش اثر بخشی و کارایی سیستم مدیریت کیفیت، روشهای سنجش اثربخشی
برای دریافت فایل پاورپوینت ابتدا عضو سایت شده و سپس به صفحه شخصی رفته و با انتخاب گزینه افزایش اعتبار نسبت به افزایش اعتبار خود به میزان 3000 تومان اقدام نموده و بعد از شارژ حساب خود فایل را دانلود کنید. همچنین می توانید سایر اسلایدها (پاورپوینتهای) موجود را از اینجا مشاهده کنید

کلید واژه: مدیریت کیفیت جامع، مدیریت متعهد، مشتری مداری، فراگیر بودن، تعامل با عرضه کنندگان و سنجش عملکرد
نویسنده(گان): مونا زیدی
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: مدیریت کیفیت و بهره وری
دسته: دانلود پاورپوینت ها (اسلایدها)
سال انتشار: 1391
تعداد صفحات: 30
قیمت (تومان): 3000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.