در این اسلایدها تجزیه کلمه مدیریت کیفیت جامع از نظر معنایی، تعریف مدیریت کیفیت جامع از نظر جری و جانیس هرمن، لزوم تعیین کیفیت، عواملی که در موفقیت مدیریت کیفیت جامع، مؤثر تشخیص داده شده اند، عوامل مؤثر در موفقیت TQM، اصول مدیریت کیفیت جامع، تعهد مدیریت، مشتری مداری (مشخصات کیفیت از دیدگاه مشتری)، اصول مشتری گرایی (اصل خوشحال نمودن، اصل تقویت تعهد نسبت به مشتری، اصل ایجاد دورنمای خدمت به مشتری)، نکات مربوط به مشتری مداری، فراگیر بودن، تعامل با عرضه کنندگان، نحوه تعامل با عرضه کنندگان، ارزیابی عملکرد، سنجش کمی عملکرد، تعیین شاخص های کلیدی عملکرد، معیاربندی جهت انتخاب شاخص های کلیدی عملکرد، سنجش اثر بخشی و کارایی سیستم مدیریت کیفیت، روشهای سنجش اثربخشی برای دریافت فایل پاورپوینت ابتدا عضو سایت شده و سپس به صفحه شخصی رفته و با انتخاب گزینه افزایش اعتبار نسبت به افزایش اعتبار خود به میزان 3000 تومان اقدام نموده و بعد از شارژ حساب خود فایل را دانلود کنید. همچنین می توانید سایر اسلایدها (پاورپوینتهای) موجود را از اینجا مشاهده کنید