شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 05 اسفند 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 30,095
بازدید دیروز: 46,224
بازدید کل: 160,458,170
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 235
کاربران حاضر: 235
پاورپوینت (اسلاید) با موضوع مدیـریت کیفیـت جـامع در آژانس های هواپیمایی ایران
چکیده:

در این اسلایدها مروری شده بر تعریف آژانس های مسافرتی، ویژگی های خدمات در آژانس های مسافرتی (غیرقابل ذخیره بودن، فصلی بودن و...)، بررسی فاکتورهای مدیریت کیفیت بر کار آژانس های هواپیمایی ایران (تمرکز بر مشتری، تمرکز بر فراگرد عملیات و نتایج، پیشگیری به جای بازسازی، بسیج کردن مهارت و تخصص نیروی کار، تصمیم گیری بر پایه اطلاعات و بازخورد)، تأثیر رفتار شهروندی سازمانی بر کیفیت خدمات.
برای دریافت فایل پاورپوینت ابتدا عضو سایت شده و سپس به صفحه شخصی رفته و با انتخاب گزینه افزایش اعتبار نسبت به افزایش اعتبار خود به میزان 2000 تومان اقدام نموده و بعد از شارژ حساب خود فایل را دانلود کنید. همچنین می توانید سایر اسلایدها (پاورپوینتهای) موجود را از اینجا مشاهده کنید

کلید واژه: آژانس های هواپیمای ایران ، مدیریت کیفیت ، تمرکز بر مشتری ، تخصص نیروی کار ، رفتار شهروندی سازمانی
نویسنده(گان): مونا زیدی
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: مدیریت کیفیت و بهره وری
دسته: دانلود پاورپوینت ها (اسلایدها)
سال انتشار: 1391
تعداد صفحات: 17
قیمت (تومان): 2000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.