در این اسلایدها مروری شده بر تعریف آژانس های مسافرتی، ویژگی های خدمات در آژانس های مسافرتی (غیرقابل ذخیره بودن، فصلی بودن و...)، بررسی فاکتورهای مدیریت کیفیت بر کار آژانس های هواپیمایی ایران (تمرکز بر مشتری، تمرکز بر فراگرد عملیات و نتایج، پیشگیری به جای بازسازی، بسیج کردن مهارت و تخصص نیروی کار، تصمیم گیری بر پایه اطلاعات و بازخورد)، تأثیر رفتار شهروندی سازمانی بر کیفیت خدمات. برای دریافت فایل پاورپوینت ابتدا عضو سایت شده و سپس به صفحه شخصی رفته و با انتخاب گزینه افزایش اعتبار نسبت به افزایش اعتبار خود به میزان 2000 تومان اقدام نموده و بعد از شارژ حساب خود فایل را دانلود کنید. همچنین می توانید سایر اسلایدها (پاورپوینتهای) موجود را از اینجا مشاهده کنید