ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 04 آذر 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 9,037
بازدید دیروز: 26,897
بازدید کل: 157,689,937
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 60
کاربران حاضر: 60
تعداد دریافت: 29
تعداد بازدید: 3741
ارائه چارچوب استراتژیک برای مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری
چکیده:
مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتریان یکی از چالش برانگیزترین رهیافت های مدیریتی می باشد. این چالش از آن جهت است که اولاً تعریف عام و پذیرفته شده ای برای آن در بین سازمان ها وجود ندارد و دوم اینکه بسیاری از سازما نها صرفاً از دید تکنولوژیک به آن می نگرند. این مقاله سعی دارد تعریفی از e-CRM ارائه دهد و آنرا با CRM های غیر الکترونیک مقایسه کند و سپس در قالب یک مدل آن را از دیدی چند بعدی و استراتژیک مورد بررسی قرار دهد. در این چارچوب استراتژیک e-CRM به فرآیندهای کوچکتر و قابل مدیریت تقسیم می شود تا از این رهگذر سازمان ها و مشتریان با برقراری تعاملات موثر و کارا به حداکثر ارزش دست یابند.
کلید واژه:
مدیریت الکترونیک ارتباط با مشتری، مدیریت ارتباط با مشتری، CRM، ECRM، کانال ارتباطی، اطلاعات مشتریان
نویسنده(گان):
فروغ کریمی، رضا سرخوش، شعبان الهی
منبع:
چهارمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع
موضوع:
بازاریابی
دسته:
مقاله کنفرانس
سال انتشار:
1384
تعداد صفحات:
10
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
227 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved