در این اسلایدها به مفهوم کیفیت، مسئول کیفیت، حوزههای کیفیت، کنترل کیفیت، تضمین کیفیت، مدیریت کیفیت، ابعاد کیفیت خدمات، قابلیت اطمینان خدمات، پاسخگویی، اطمینان، روشهای ارتباطی برای بهبود کیفیت شامل جلسات گفتگوی بخشی، پوسترسازی، آموزش، نقاط یادآوری کننده، نمایشگاهها، رقابت، جوایز، جلسات رسمی و خبرنامهها، ارزیابی عقاید و نگرشها، خطیمشی کیفیت، برنامهریزی کیفیت و گامهای اصلی آن و نحوهی سازماندهی کیفیت پرداخته شده است. برای دریافت فایل پاورپوینت ابتدا عضو سایت شده و سپس به صفحه شخصی رفته و با انتخاب گزینه افزایش اعتبار نسبت به افزایش اعتبار خود به میزان 2600 تومان اقدام نموده و بعد از شارژ حساب خود فایل را دانلود کنید. همچنین می توانید سایر اسلایدها (پاورپوینتهای) موجود را از اینجا مشاهده کنید