در این پاورپوینت به بررسی مفاهیم اصلی مدیریت کیفیت جامع در صنعت گردشگری، ابعاد مختلف کیفیت، کنترل کیفیت، فرهنگ مدیریت کیفیت جامع، اهداف بلندمدت و کوتاهمدت، اجزا و اصول حاکم بر آن، دیدگاه و نظریات ارائه شده و در نهایت فرآیند مدیریت کیفیت جامع در صنعت گردشگری پرداخته شده است. برای دریافت فایل پاورپوینت ابتدا عضو سایت شده و سپس به صفحه شخصی رفته و با انتخاب گزینه افزایش اعتبار نسبت به افزایش اعتبار خود به میزان 2800 تومان اقدام نموده و بعد از شارژ حساب خود فایل را دانلود کنید. همچنین می توانید سایر اسلایدها (پاورپوینتهای) موجود را از اینجا مشاهده کنید