شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
چهار شنبه 05 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 8,905
بازدید دیروز: 27,889
بازدید کل: 151,687,471
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 103
کاربران حاضر: 103
مطالعه تطبیقی بانکداری الکترونیک بر بهره وری
چکیده:

ما در عصری زندگی می‌کنیم که با تغییرات سریعی همراه است. گسترش شبکه جهانی اینترنت، ارتباطات الکترونیک، پیشرفت و کاربرد گسترده فناوری اطلاعات بستری مناسب برای مراودات تجاری، اقتصادی و مالی فراهم نموده است. بانکداری الکترونیک یکی از مواهب دنیای فناوری اطلاعات می‌باشد که براساس آن تمامی فعالیتهای مالی، بانکی و اعتباری از بستر سنتی به بستر الکترونیکی منتقل می‌شود. به همین دلیل، استفاده از سیستمهای الکترونیک در موسسات مالی و اعتباری جهان به سرعت رو به گسترش بوده و تعداد استفاده‌کنندگان از خدمات بانکداری الکترونیک روز به روز در حال افزایش هستند. استفاده از این فناوری موجب توسعه تجارت، تسهیل ارتباطات عوامل اقتصادی، فراهم کردن امکان فعالیت برای بنگاهها، ارتقای بهره‌وری، کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی در زمان شده است. توسعه شگفت انگیز فن آوری اطلاعات و ارتباطات، جهان و به تبع آن دنیای بانکداری را به سرعت دگرگون ساخته است. براین اساس در این مقاله، نقش خدمات نوین بانکی در جذب مشتری و بهبود کارایی بانک‌ها با تأکید بهره‌وری مورد بررسی قرار گرفته است.

کلید واژه: خدمات نوین بانکی، بهره‌وری، مشتری، کارایی
نویسنده(گان): وحید فتح‌اللهی، مونا زیدی
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: تجارت الکترونیک
دسته: مقالات متفرقه
سال انتشار: 1391
تعداد صفحات: 15
قیمت (تومان): 6000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.