این پاورپوینت شامل تعریف قیمت، انواع قیمتگذاری و تعاریف آنها، عوامل مؤثر بر تصمیمات قیمتگذاری و رویکردهای متفاوت قیمت گذاری است و شامل اسلایدهایی در خصوص عوامل عمده موثر بر تصمیمات قیمت گذاری ، رویکرد اقتصادی قیمت گذاری، قیمت گذاری در حالت رقابت کامل، قیمت گذاری در حالت رقابت انحصاری، 3-قیمت گذاری در حالت رقابت انحصاری چند جانبه، قیمت گذاری در حالت انحصار کامل، قیمت گذاری در بازار رقابت ناقص و انحصار کامل، رویکرد حسابداری قیمت گذاری، قیمت گذاری بر مبنای اقلام متغیر بهای تمام شده، قیمت گذاری بر مبنای سود مورد انتظار، قیمت گذاری سفارشات مخصوص، رویکرد قیمت گذاری بر مبنای ارزش، اجزای ارزش مشتری، ارائه روش قیمت گذاری مبتنی بر ارزش ، مولفه ها و فرآیند، شرح ارزش، موارد خاص در قیمت گذاری، شناسایی موانع و محدودیت های قیمت گذاری، استراتژی قیمت گذاری برای خدمات، قیمت گذاری رهبر، قیمت گذاری موضع یابی، تعدیل و مدیریت قیمت ها، قیمت گذاری جغرافیایی، کاهش قیمت و اعطای جایزه، قیمت گذاری برای پیشبرد فروش (ترفیعی )، قیمت گذاری برای مجموعه کالاهای شرکت، قیمت گذاری انتقالی، تاثیرات قیمت گذاری انتقالی، مزیت ها و محدودیت های چهار روش قیمت گذاری انتقالی و ... می باشد برای دریافت فایل پاورپوینت ابتدا عضو سایت شده و سپس به صفحه شخصی رفته و با انتخاب گزینه افزایش اعتبار نسبت به افزایش اعتبار خود به میزان 3600 تومان اقدام نموده و بعد از شارژ حساب خود فایل را دانلود کنید. همچنین می توانید سایر اسلایدها (پاورپوینتهای) موجود را از اینجا مشاهده کنید