شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 27 شهریور 1404
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 14,118
بازدید دیروز: 35,064
بازدید کل: 167,065,971
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 264
کاربران حاضر: 264
زنجیره تامین و آشنایی با مدل مرجع مدیریت زنجیره تامین SCOR
چکیده:

گسترش بازارها و محصولات، رقابت‌ها را از سطح مابین شرکت‌ها به سطح مابین زنجیره‌های تامین کشانده و تمرکز بر بهبود عملکرد این زنجیره‌ها، تنها مسیر دستیابی به مزایای رقابتی در بازار جهانی کسب و کار امروزه است. در این رابطه، نگرش مدیریت زنجیره تامین (SCM) از استراتژی‌های قوی برای افزایش رقابت‌پذیری شرکت‌ها و زنجیره‌های تامین‌شان تلقی می‌شود، بطوری که پس از معرفی واژه مدیریت زنجیرة تامین توسط آقایان Oliver و Webber در سال 1982، گسترش قابل ملاحظه‌ای در روند بکارگیری این رویکرد پدیدار گشته و این اعتقاد در میان اکثر سازمان‌ها بوجود آمده است که رقابت تنها در سطح مابین سازمان‌‌ها مطرح نبوده و این زنجیره‌‌های تامین هستند که با یکدیگر رقابت می‌کنند.این فایل شامل مقدمه، مدل SCOR ، ضرورت انجام پروژه ، اهداف پروژه، محدوده مورد بررسی در پروژه، متدولوژی انجام پروژه بر اساس مدل SCOR ، شرح عملیاتی پروژه نتایج قابل انتظار پروژه، سازمان انجام پروژه و ... می باشد.
نوع فایل: WORD

کلید واژه: زنجیره تامین ، خرید انبارداری ، استراتژیک، بازاریابی
نویسنده(گان): محمد باقری میلانلو
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: لجستیک
دسته: مقالات متفرقه
سال انتشار: 1390
تعداد صفحات: 19
قیمت (تومان): 3200
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.