گسترش بازارها و محصولات، رقابتها را از سطح مابین شرکتها به سطح مابین زنجیرههای تامین کشانده و تمرکز بر بهبود عملکرد این زنجیرهها، تنها مسیر دستیابی به مزایای رقابتی در بازار جهانی کسب و کار امروزه است. در این رابطه، نگرش مدیریت زنجیره تامین (SCM) از استراتژیهای قوی برای افزایش رقابتپذیری شرکتها و زنجیرههای تامینشان تلقی میشود، بطوری که پس از معرفی واژه مدیریت زنجیرة تامین توسط آقایان Oliver و Webber در سال 1982، گسترش قابل ملاحظهای در روند بکارگیری این رویکرد پدیدار گشته و این اعتقاد در میان اکثر سازمانها بوجود آمده است که رقابت تنها در سطح مابین سازمانها مطرح نبوده و این زنجیرههای تامین هستند که با یکدیگر رقابت میکنند.این فایل شامل مقدمه، مدل SCOR ، ضرورت انجام پروژه ، اهداف پروژه، محدوده مورد بررسی در پروژه، متدولوژی انجام پروژه بر اساس مدل SCOR ، شرح عملیاتی پروژه نتایج قابل انتظار پروژه، سازمان انجام پروژه و ... می باشد. نوع فایل: WORD