توسعه روز افزون فناوری اطلاعات و گسترش آن به اقتصاد،تجارت و بانکهای جهان، علاوه بر ساده کردن فرایند کار مشتریان بانکها روش های جاری بانکداری را نیز متحول ساخته است. در این مقاله پس از پرداختن به مفاهیم اصلی و مرتبط با بانکداری الکترونیکی و مشتری عوامل موثر در رضایت مشتری بررسی شد و فرضیات مربوط به رضایت مشتری از خدمات بانکداری الکترونیک به صورت آزمون فرض در آمد.روش این تحقیق توصیفی و از نوع پیمایشی است.پرسشنامه که ابزار گرداوری اطلاعات این تحقیق است بعد از سنجش روایی و پایایی در اختیار اعضای نمونه که مشتریان بانکهای صادرات شهرستان خوی بودند توزیع شد.جامعه آماری مشتریان بانکهای صادرات شهرستان خوی است که از این میان مشتریانی که حداقل آشنایی با دستگاه خودپرداز داشتند به عنوان نمونه آماری با روش نمونه گیری تصادفی انتخاب شدند.در نهایت دو فرضیه از فرضیه های این تحقیق پذیرفته شد و بقیه رد شدند.