شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 15 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 8,149
بازدید دیروز: 25,555
بازدید کل: 151,980,119
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 45
کاربران حاضر: 45
سنجش رضایت مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیکی در بانک صادرات شهرستان خوی
چکیده:

توسعه روز افزون فناوری اطلاعات و گسترش آن به اقتصاد،تجارت و بانکهای جهان، علاوه بر ساده کردن فرایند کار مشتریان بانکها روش های جاری بانکداری را نیز متحول ساخته است. در این مقاله پس از پرداختن به مفاهیم اصلی و مرتبط با بانکداری الکترونیکی و مشتری عوامل موثر در رضایت مشتری بررسی شد و فرضیات مربوط به رضایت مشتری از خدمات بانکداری الکترونیک به صورت آزمون فرض در آمد.روش این تحقیق توصیفی و از نوع پیمایشی است.پرسشنامه که ابزار گرداوری اطلاعات این تحقیق است بعد از سنجش روایی و پایایی در اختیار اعضای نمونه که مشتریان بانکهای صادرات شهرستان خوی بودند توزیع شد.جامعه آماری مشتریان بانکهای صادرات شهرستان خوی است که از این میان مشتریانی که حداقل آشنایی با دستگاه خودپرداز داشتند به عنوان نمونه آماری با روش نمونه گیری تصادفی انتخاب شدند.در نهایت دو فرضیه از فرضیه های این تحقیق پذیرفته شد و بقیه رد شدند.

کلید واژه: فناوری، بانکداری الکترونیک، رضایت، مشتری، شهرستان خوی
نویسنده(گان): حبیب پوراسد (فرستنده) ، علیرضا خزایی ، سالار عبداللهی حقی
منبع: کنفرانس ملی بانکداری الکترونیک یزد
موضوع: پول و ارز و بانکداری
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1390
تعداد صفحات: 14
قیمت (تومان): 4000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.