شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 02 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 47,801
بازدید دیروز: 28,942
بازدید کل: 157,649,173
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 174
کاربران حاضر: 174
پرسشنامه ارزیابی کیفیت خدمات سازمان ها از دیدگاه مشتریان
چکیده:

پرسشنامه ارزیابی کیفیت خدمات سازمان ها از دیدگاه مشتریان مشتمل بر 20 سوال است که به طوری کلی و با یک افکارسنجی، به ارزیابی کیفیت خدماتی که سازمان ارائه می دهد، می پردازد.
برای دریافت فایل ابتدا عضو سایت شده و سپس به صفحه شخصی رفته و با انتخاب گزینه افزایش اعتبار نسبت به افزایش اعتبار خود از طریق واریز یا انتقال وجه به حسابهای سایت اقدام نموده و بعد از شارژ حساب خود فایل را دانلود کنید. مبلغ قابل پرداخت برای دریافت این فایل 2000 تومان می باشد. شما می توانید سایر پرسشنامه های موجود در سایت را از اینجا مشاهده کنید

کلید واژه: پرسشنامه، مشتری، ارزیابی کیفیت، خدمات
نویسنده(گان): حامد بردبار
منبع: پرسشنامه محقق ساخته
موضوع: بازاریابی
دسته: دانلود پرسشنامه
سال انتشار: 1391
تعداد صفحات: 2
قیمت (تومان): 2000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.