ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 04 بهمن 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 8,781
بازدید دیروز: 27,055
بازدید کل: 159,291,787
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 64
کاربران حاضر: 64
تعداد دریافت: 9
تعداد بازدید: 2958
تعیین جایگاه مدیریت صنعتی در ایجاد و توسعه بنگاههای اقتصادی کوچک و متوسط
چکیده:
بنگاه های کوچک و متوسط، موسساتی هستند که با سطوح خاصی از عوامل سه گانه سرمایه گذاری در طرح ها و ماشین آلات، تعداد کارکنان استخدام شده و حجم محصولات یا گردش تجاری شناخته می شوند. معمولا در هر کشور بسته به شرایط و سیاستهای کلان اقتصادِِی، گروه های مشخصی از بنگاه ها در این رده قرار می گیرند. اما بهر حال نتایج تحقیقات نشان می دهد که هر چه این تعریف واضح تر و دقیق تر انجام گردد، اثربخشی بیشتر تعامل سیاست ها را در جهت منافع این بخش به همراه خواهد داشت و در کشور هایی که تعریف واضحی وجود ندارد بنگاه ها در موقعیت مناسبی قرار ندارند. بنگاه های کوچک و متوسط یکی از اجزای حیاتی رشد در اقتصاد جهانی می باشند و اهمیت آنها در توسعه اقتصادی کشور های توسعه یافته و در حال توسعه به خوبی شناخته شده است. کشور های در حال توسعه به ویژه باید قدرت بنگاه های کوچک و متوسط را در ایجاد توسعه صنعتی پایدار در برنامه ریزی مدنظر قرار دهند. در کشور ما، بنگاههای کوچک و متوسط بیش از هشتاد درصد از جامعه تجاری را تشکیل می دهند که 50 % از آنها در سراسر کشور پراکنده می باشند.
کلید واژه:
مدیریت صنعتی، کسب و کار، کسب و کارهای کوچک و متوسط
نویسنده(گان):
احمدرضا اخوان صراف، حسین شیخ بهایی
منبع:
اولین همایش ملی مدیریت صنعتی
موضوع:
پیرامون مدیریت
دسته:
مقاله کنفرانس
سال انتشار:
1385
تعداد صفحات:
10
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
197 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved