پرسشنامه سنجش رضایت مشتری از خدمات ارائه شده توسط سازمان/شرکت مشتمل بر 37 سوال است که سه بعد را به طور تخصصی و یک بعد را به طور عمومی و کل مورد بررسی قرار می دهد. سه بعد تخصصی شامل ماهیت خدمت، عوامل انسانی (کارکنان) و شرایط فیزیکی و بعد عمومی اشاره به سایر موارد دارد. برای دریافت فایل ابتدا عضو سایت شده و سپس به صفحه شخصی رفته و با انتخاب گزینه افزایش اعتبار نسبت به افزایش اعتبار خود از طریق واریز یا انتقال وجه به حسابهای سایت اقدام نموده و بعد از شارژ حساب خود فایل را دانلود کنید. مبلغ قابل پرداخت برای دریافت این فایل 2000 تومان می باشد. شما می توانید سایر پرسشنامه های موجود در سایت را از اینجا مشاهده کنید