شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 03 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 150
بازدید دیروز: 52,631
بازدید کل: 157,654,153
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 84
کاربران حاضر: 85
دانلود پرسشنامه سنجش رضایت مشتری از خدمات ارائه شده توسط سازمان/شرکت
چکیده:

پرسشنامه سنجش رضایت مشتری از خدمات ارائه شده توسط سازمان/شرکت مشتمل بر 37 سوال است که سه بعد را به طور تخصصی و یک بعد را به طور عمومی و کل مورد بررسی قرار می دهد. سه بعد تخصصی شامل ماهیت خدمت، عوامل انسانی (کارکنان) و شرایط فیزیکی و بعد عمومی اشاره به سایر موارد دارد.
برای دریافت فایل ابتدا عضو سایت شده و سپس به صفحه شخصی رفته و با انتخاب گزینه افزایش اعتبار نسبت به افزایش اعتبار خود از طریق واریز یا انتقال وجه به حسابهای سایت اقدام نموده و بعد از شارژ حساب خود فایل را دانلود کنید. مبلغ قابل پرداخت برای دریافت این فایل 2000 تومان می باشد. شما می توانید سایر پرسشنامه های موجود در سایت را از اینجا مشاهده کنید

کلید واژه: مشتری، رضایت از خدمات، سازمان شرکت
نویسنده(گان): حامد بردبار
منبع: پرسشنامه محقق ساخته
موضوع: بازاریابی
دسته: دانلود پرسشنامه
سال انتشار: 1391
تعداد صفحات: 3
قیمت (تومان): 2000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.