شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
چهار شنبه 20 فروردین 1404
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 16,788
بازدید دیروز: 34,271
بازدید کل: 161,914,240
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 115
کاربران حاضر: 115
پرسشنامه بررسی رابطه رفتار اخلاقی فروش با رضایت، اعتماد و وفاداری مشتریان
چکیده:

این پرسشنامه مشتمل بر 15 سوال است که رابطه بین پنج سازه رفتار اخلاقی فروش، اعتماد مشتری، رضایت مشتری، وفاداری مشتری به فروشنده و وفاداری مشتری به سازمان را مورد سنجش قرار می دهد. شماره سوالات مرتبط با هر کدام از سازه ها به طور دقیق مشخص شده است. همچنین سوالات معکوس نیز با علامت R در انتهای پرسشنامه متمایز گردیده اند.
برای دریافت فایل ابتدا عضو سایت شده و سپس به صفحه شخصی رفته و با انتخاب گزینه افزایش اعتبار نسبت به افزایش اعتبار خود از طریق واریز یا انتقال وجه به حسابهای سایت اقدام نموده و بعد از شارژ حساب خود فایل را دانلود کنید. مبلغ قابل پرداخت برای دریافت این فایل 3000 تومان می باشد. شما می توانید سایر پرسشنامه های موجود در سایت را از اینجا مشاهده کنید

کلید واژه: پرسشنامه مدیریتی، رفتار اخلاقی فروش، وفاداری مشتری، مزایای اعتماد، رضایت مشتری
نویسنده(گان): Su-Hsiu Lin (ترجمه و تدوین: خواجه پور)
منبع: The Journal of International Management Studies, Volume 7 Number 1, April, 2012
موضوع: بازاریابی
دسته: دانلود پرسشنامه
سال انتشار: 1391
تعداد صفحات: 3
قیمت (تومان): 3000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.