شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 03 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 7,127
بازدید دیروز: 52,631
بازدید کل: 157,661,130
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 114
کاربران حاضر: 114
کاربرد مهندسی ارزش در خدمات با نمونه مطالعاتی خدمات داخل قطار
چکیده:
در این مقاله به بررسی اجمالی مهندسی ارزش و کاربرد آن در عرصه خدمات پرداخته شده است. بدین منظور ابتدا به ویژگی خدمات و مشکلاتی که مانع از کاربرد انواع روشهای مدیریتی در عرصه خدمات عمومی میشود،اشاره شده است و پس از آن به تطبیق اسلوب مهندسی ارزش با ویژگی خدمات و درنهایت به یک نمونه مطالعاتی کاربرد مهندسی ارزش درخدمات اشاره شده است. آنچه که بسیار به چشم می آید عدم بکار گیری مهندسی ارزش در کلیه مباحث خدماتی بخصوص در بخشهای دولتی می باشد و این سوال همیشه مطرح است که آیا مهندسی ارزش می تواند در زمینه خدماتنیز به صورتی موفق و تاثیر گذار در کاهش هزینه های غیر ضروری عمل نماید؟که هدف از ارائه این مقاله نیز پاسخگویی به همین سوال است.
کلید واژه: مهندسی ارزش، خدمات، خدمات داخلی
نویسنده(گان): لاله نوروزی حسن کیاده
منبع: چهارمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع
موضوع: تولید
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1384
تعداد صفحات: 14
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.