در این اسلایدها به تعریف برنامه ریزی با گرایش بازار ، ارکان اصلی ، سطوح ساختاری شرکت ها - مدیریت کلان: فلسفه وجودی ، واحد خود گردان ، وضعیت سرمایه گذاری (بوستون و جنرال الکتریک) ، فعالیت جدید -برنامه ریزی واحدها - مدیریت فرایند بازاریابی : موقعیت بازار، بازار هدف ،استراتژی بازاریابی ،برنامه ریزی ،اجرا و کنترل - برنامه ریزی بازاریابی و ... پرداخته می شود. برای دریافت فایل پاورپوینت ابتدا عضو سایت شده و سپس به صفحه شخصی رفته و با انتخاب گزینه افزایش اعتبار نسبت به افزایش اعتبار خود اقدام نموده و بعد از شارژ حساب خود فایل را دانلود کنید. همچنین می توانید سایر اسلایدها (پاورپوینتهای) موجود را از اینجا مشاهده کنید