شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 01 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 22,729
بازدید دیروز: 25,852
بازدید کل: 151,592,409
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 56
کاربران حاضر: 56
دانلود تستهای تالیفی درس ریاضی با پاسخ گزینه ای (ویژه کنکور کارشناسی ارشد و دکتری سراسری و آزاد رشته مدیریت)
چکیده:

درس ریاضی از جمله دروس مورد آزمون در سطح کارشناسی ارشد و دکتری است. به علت بالا بودن ضریب، تاثیر آن در نمره کل داوطلبان بسیار بالا بوده و نقشی تعیین کننده دارد. از سوئی به علت عدم علاقه برخی داوطلبان و سخت دانستن آن، آوردن درصد بالا در این درس باعث امتیاز آوری بالاتری خواهد شد. به یاد داشته باشید علی رغم سایر دروس که با تعدد منابع مواجه اند، برای درس ریاضی و آمار تنها با خواندن یک کتاب میتوان به تمام مضامین در حد بسیار خوبی مسلط شد. حتی کسانی که به زعم خود در این درس ضعیف هستند با مطالعه آگاهانه بین 30-40 درصد در این درس خواهند گرفت.
مجموعه حاضر شامل 200 تست درس ریاضی همراه با پاسخ گزینه ای است که ویژه آمادگی آزمون کارشناسی ارشد (مجموعه مدیریت) و دکتری سراسری و آزاد تالیف و گردآوری شده است. در کنار سوالات تالیفی، سوالات پر تکرار و یا نکته دار کنکورهای سال های قبل آورده شده تا داوطلبان با آنها آشنا شوند، چرا که به علت نکته ی آنها احتمال تکرار در هر دوره وجود دارد. سطح سوالات به گونه ای است که هر سه سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته را پوشش داده و داوطلب را قادر می سازد با شیوه و نکته مورد نظر طراحان سوال آشنا شوند و شیوه مطالعه خود را در آن جهت برنامه ریزی نمایند.
برای دریافت فایل ابتدا عضو سایت شده و سپس به صفحه شخصی رفته و با انتخاب گزینه افزایش اعتبار نسبت به افزایش اعتبار خود از طریق واریز یا انتقال وجه به حسابهای سایت اقدام نموده و بعد از شارژ حساب خود فایل را دانلود کنید. مبلغ قابل پرداخت برای دریافت این فایل 11600 تومان می باشد. شما می توانید با مراجعه به بخش تستهای ارشد سایت مدیر لیست کامل تستهای تالیفی و کنکوری کنکور کارشناسی ارشد سوالات سالهای گذشته را مشاهده نمایید.همچنین می توانید از بخش خلاصه کتب و جزوات، لیست آنها را مشاهده کنید

کلید واژه: دانلود، تستهای تالیفی، درس ریاضی، کنکور کارشناسی ارشد ، آزمون دکتری، سراسری ، دانشگاه آزاد، رشته مدیریت
نویسنده(گان): محمدرضا مایلی
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: ریاضیات
دسته: دانلود تست ها و نمونه سوالات درسی و کنکوری کارشناسی ارشد و دکتری
سال انتشار: 1391
تعداد صفحات: 21
قیمت (تومان): 11600
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.