شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 03 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 1,387
بازدید دیروز: 52,631
بازدید کل: 157,655,390
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 75
کاربران حاضر: 76
پرسشنامه سنجش و اندازه گیری ارزش برند سازمان های تجاری
چکیده:

پرسشنامه سنجش و اندازه گیری ارزش برند سازمان های تجاری مشتمل بر 30 سوال است و به طور کلی به سنجش و اندازه گیری ارزش برند می پردازد. به طور کلی ارزش برند بر مبنای میزان کیفیت، خرید مجدد، تشویق دیگران به خرید مجدد آن کالا، میزان پرداخت بیشتر برای کالا برخی از محورهای سوالات هستند.
برای دریافت فایل ابتدا عضو سایت شده و سپس به صفحه شخصی رفته و با انتخاب گزینه افزایش اعتبار نسبت به افزایش اعتبار خود از طریق واریز یا انتقال وجه به حسابهای سایت اقدام نموده و بعد از شارژ حساب خود فایل را دانلود کنید. مبلغ قابل پرداخت برای دریافت این فایل 2000 تومان می باشد. شما می توانید سایر پرسشنامه های موجود در سایت را از اینجا مشاهده کنید

کلید واژه: برند، مارک، ارزش برند، سازمان تجاری
نویسنده(گان): حامد بردبار
منبع: پرسشنامه محقق ساخته
موضوع: بازاریابی
دسته: دانلود پرسشنامه
سال انتشار: 1391
تعداد صفحات: 2
قیمت (تومان): 2000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.