پرسشنامه سنجش و اندازه گیری ارزش برند سازمان های تجاری مشتمل بر 30 سوال است و به طور کلی به سنجش و اندازه گیری ارزش برند می پردازد. به طور کلی ارزش برند بر مبنای میزان کیفیت، خرید مجدد، تشویق دیگران به خرید مجدد آن کالا، میزان پرداخت بیشتر برای کالا برخی از محورهای سوالات هستند. برای دریافت فایل ابتدا عضو سایت شده و سپس به صفحه شخصی رفته و با انتخاب گزینه افزایش اعتبار نسبت به افزایش اعتبار خود از طریق واریز یا انتقال وجه به حسابهای سایت اقدام نموده و بعد از شارژ حساب خود فایل را دانلود کنید. مبلغ قابل پرداخت برای دریافت این فایل 2000 تومان می باشد. شما می توانید سایر پرسشنامه های موجود در سایت را از اینجا مشاهده کنید