ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 07 دی 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 7,992
بازدید دیروز: 31,670
بازدید کل: 158,619,710
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 84
کاربران حاضر: 85
تعداد دریافت: 9
تعداد بازدید: 2482
طراحی سیستم مدیریت امور مشتریان الکترونیکی گواهی کیفیت محصول با استفاده از زبان مدلسازی یکپارچه UML
چکیده:
با ظهور و گسترش استفاده از صنعت فناوری اطلاعات در تجارت ، اکتساب مشتری و وفادار نگهداشتن وی بصورت یکی از رموز اصلی حیات سازمانهادرآمده است. در این زمینه سیستمهایی مانند سیستم مدیریت امور مشتریان الکترونیکی نقش مهمی را در یکپارچه سازی روابط سازمان و اعمال سیاست گذاریهای جذب مشتری ایفا میکند. هدف ما در این تحقیق ارائة یک مدل شئگرا برای بخش عملیاتی سیستم مدیریت امورمشتریان الکترونیکی توسط زبان مدلسازی UML برای شرکتهای صادرکنندة گواهی کیفیت محصول میباشد. لذا ابتدا نگاهی خواهیم داشت بر مفهوم سیستمهای مدیریت امورمشتریان الکترونیکی و اجزا و زیرسیستمهای اصلی آن، سپس مطالعة موردی این تحقیق که گواهی کیفیت محصول و فرآیند صدور آن میباشد را بررسی خواهیم نمود. سپس بااستفاده از مزایای زبان مدلسازی UMLطراحی سیستم مدیریت امورمشتریان الکترونیکی را برای فرآیند صدور گواهی کیفیت محصول به تفکیک زیرسیستمهای آن ارائه میدهیم.
کلید واژه:
مدیریت امور مشتریان الکترونیکی، گواهی کیفیت محصول، اتوماسیون بازاریابی، اتوماسیون فروش، سیستم پشتیبانی مشتری
نویسنده(گان):
محمدجعفر تارخ، فروزنده مشعل
منبع:
چهارمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع
موضوع:
بازاریابی
دسته:
مقاله کنفرانس
سال انتشار:
1384
تعداد صفحات:
11
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
190 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved