شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 04 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 8,891
بازدید دیروز: 26,897
بازدید کل: 157,689,791
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 41
کاربران حاضر: 41
طراحی سیستم مدیریت امور مشتریان الکترونیکی گواهی کیفیت محصول با استفاده از زبان مدلسازی یکپارچه UML
چکیده:
با ظهور و گسترش استفاده از صنعت فناوری اطلاعات در تجارت ، اکتساب مشتری و وفادار نگهداشتن وی بصورت یکی از رموز اصلی حیات سازمانهادرآمده است. در این زمینه سیستمهایی مانند سیستم مدیریت امور مشتریان الکترونیکی نقش مهمی را در یکپارچه سازی روابط سازمان و اعمال سیاست گذاریهای جذب مشتری ایفا میکند. هدف ما در این تحقیق ارائة یک مدل شئگرا برای بخش عملیاتی سیستم مدیریت امورمشتریان الکترونیکی توسط زبان مدلسازی UML برای شرکتهای صادرکنندة گواهی کیفیت محصول میباشد. لذا ابتدا نگاهی خواهیم داشت بر مفهوم سیستمهای مدیریت امورمشتریان الکترونیکی و اجزا و زیرسیستمهای اصلی آن، سپس مطالعة موردی این تحقیق که گواهی کیفیت محصول و فرآیند صدور آن میباشد را بررسی خواهیم نمود. سپس بااستفاده از مزایای زبان مدلسازی UMLطراحی سیستم مدیریت امورمشتریان الکترونیکی را برای فرآیند صدور گواهی کیفیت محصول به تفکیک زیرسیستمهای آن ارائه میدهیم.
کلید واژه: مدیریت امور مشتریان الکترونیکی، گواهی کیفیت محصول، اتوماسیون بازاریابی، اتوماسیون فروش، سیستم پشتیبانی مشتری
نویسنده(گان): محمدجعفر تارخ، فروزنده مشعل
منبع: چهارمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع
موضوع: بازاریابی
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1384
تعداد صفحات: 11
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.