شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 28 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 489
بازدید دیروز: 17,614
بازدید کل: 152,243,979
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 57
کاربران حاضر: 58
تحقیق با موضوع ارزش افزوده
چکیده:

فایل حاضر تحقیقی است کامل با موضوع ارزش افزوده که فهرست مطالب موجود در آن را می توانید از بخش دانلود نمونه رایگان (در انتهای چکیده) دریافت نمایید.
تحقیق در 96 صفحه با فرمت پی دی اف می باشد
مالیات بر ارزش افزوده، مالیاتی است که کلیه عرضه کنندگان کالاها و خدمات به عنوان مودیان نظام مالیاتی باید علاوه بر بهای کالا یا خدمت عرضه شده، به صورت درصدی از بهای فروش کالا یا خدمات، در زمان فروش از خریداران اخذ و به صورت دوره ای (فصلی) به سازمان امور مالیاتی کشور واریز نمایند. هر گونه مالیات بر ارزش افزوده پرداخت شده در زمان خرید توسط مودیان اعم از وارد کنندگان –تولید کندگان توزیع کنندگان-صادر کنندگان، که در این نظام مالیاتی به عنوان عامل وصول نه پرداخت کننده مالیات محسوب می گردنند، طلب ایشان از دولت محسوب به صورت فصلی با سازمان امور مالیاتی کشور تسویه می گردد. تسویه مطالبات مودیان بابت مالیات های پرداختی ایشان در زمان خرید، یا از طریق کسر از مطالبات دریافتنی از خریداران و یا از طریق استرداد توسط سازمان امور مالیاتی کشور به ایشان، صورت می پذیرد. تحقیق پیش رو بطور کامل و جامع به بررسی مقالات حسابداری مالیات بر درآمد(AFIT) می پردازد. در بخش نخست اشاره ای داریم به شناسایی چهار جنبه مشخص حسابداری مالیات بر درآمد و نگاه کوتاهی نیز به قوانین مرتبط با این حسابداری خواهیم داشت. سپس مقالات و مطالعات موجود را بتفصیل بررسی نموده و پیشنهاداتی برای تحقیقات آتی داریم. در این تحقیق ضمن تاکید بر سوالات موجود به حوزه هایی پرداخته ایم که مستلزم توجه تحقیقاتی بیشتری هستند و قطعاً آنالیز بیشتری می طلبند.

کلید واژه: مالیات بر ارزش افزوده ، خدمات و کالاها ، نرخ مالیات ، حسابرسی داخلی ، مدیریت در آمد
نویسنده(گان): مهدی عزیزی
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: حسابداری و حسابرسی
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1391
تعداد صفحات: 96
قیمت (تومان): 9500
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.