شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 03 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 4,661
بازدید دیروز: 52,631
بازدید کل: 157,658,664
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 129
کاربران حاضر: 129
پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت های بیمه ای
چکیده:

پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت های بیمه ای مشتمل بر 24 سوال است که چهار بعد تمرکز بر مشتریان کلیدی، سازماندهی متناسب، مدیریت دانش و تکنولوژی را مورد سنجش قرار می دهد. همچنین سوالات مرتبط با هر کدام از ابعاد مشخص گردیده است.
برای دریافت فایل ابتدا عضو سایت شده و سپس به صفحه شخصی رفته و با انتخاب گزینه افزایش اعتبار نسبت به افزایش اعتبار خود از طریق واریز یا انتقال وجه به حسابهای سایت اقدام نموده و بعد از شارژ حساب خود فایل را دانلود کنید. مبلغ قابل پرداخت برای دریافت این فایل 2000 تومان می باشد. شما می توانید سایر پرسشنامه های موجود در سایت را از اینجا مشاهده کنید

کلید واژه: مشتری، ارتباط با مشتری، مدیریت ارتباط با مشتری
نویسنده(گان): حامد بردبار
منبع: پرسشنامه محقق ساخته
موضوع: بازاریابی
دسته: دانلود پرسشنامه
سال انتشار: 1391
تعداد صفحات: 2
قیمت (تومان): 2000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.