شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 29 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 12,540
بازدید دیروز: 13,772
بازدید کل: 152,269,802
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 86
کاربران حاضر: 86
دانلود پرسشنامه مدل الماس تعالی
چکیده:

این پرسشنامه در مجموع دارای 321 سوال در 8 بعد رهبری، کارکنان، فرهنگ سازمانی آفریننده، کیفیت خدمات، استراتژی خدمت، مشتری گرایی، مدیریت اطلاعات و دانش و ساختار سازمانی می باشد.
هر یک از معیارهای تعالی سازمانی در مدل الماس تعالی دارای شاخص هایی می باشد که بیانگر کانال های اثرگذاری آن معیار بر دیگر معیارها می باشد. نتیجه رفتار تعاملی صحیح این معیارها، افزایش تعالی سازمانی است. لازم به ذکر است که در پرسشنامه پیش رو نمره عددی «1» بیانگر کمترین میزان وجود معیار، و نمره عددی «10» بیانگر بیشترین میزان وجود معیار در سازمان می اشد. به عبارت بهتر نمره عددی بیشتر، نشان دهنده حاکمیت بیشتر آن معیار است.
برای دریافت فایل ابتدا عضو سایت شده و سپس به صفحه شخصی رفته و با انتخاب گزینه افزایش اعتبار نسبت به افزایش اعتبار خود از طریق واریز یا انتقال وجه به حسابهای سایت اقدام نموده و بعد از شارژ حساب خود فایل را دانلود کنید. مبلغ قابل پرداخت برای دریافت این فایل 5000 تومان می باشد. شما می توانید سایر پرسشنامه های موجود در سایت را از اینجا مشاهده کنید

کلید واژه: ای اف کیو ام، الماس تعالی، سازمان متعالی، تعالی سازمانی، EFQM
نویسنده(گان): حامد بردبار
منبع: مدل الماس تعالی
موضوع: مدیریت استراتژیک
دسته: دانلود پرسشنامه
سال انتشار: 1391
تعداد صفحات: 23
قیمت (تومان): 5000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.