این پرسشنامه در مجموع دارای 321 سوال در 8 بعد رهبری، کارکنان، فرهنگ سازمانی آفریننده، کیفیت خدمات، استراتژی خدمت، مشتری گرایی، مدیریت اطلاعات و دانش و ساختار سازمانی می باشد. هر یک از معیارهای تعالی سازمانی در مدل الماس تعالی دارای شاخص هایی می باشد که بیانگر کانال های اثرگذاری آن معیار بر دیگر معیارها می باشد. نتیجه رفتار تعاملی صحیح این معیارها، افزایش تعالی سازمانی است. لازم به ذکر است که در پرسشنامه پیش رو نمره عددی «1» بیانگر کمترین میزان وجود معیار، و نمره عددی «10» بیانگر بیشترین میزان وجود معیار در سازمان می اشد. به عبارت بهتر نمره عددی بیشتر، نشان دهنده حاکمیت بیشتر آن معیار است. برای دریافت فایل ابتدا عضو سایت شده و سپس به صفحه شخصی رفته و با انتخاب گزینه افزایش اعتبار نسبت به افزایش اعتبار خود از طریق واریز یا انتقال وجه به حسابهای سایت اقدام نموده و بعد از شارژ حساب خود فایل را دانلود کنید. مبلغ قابل پرداخت برای دریافت این فایل 5000 تومان می باشد. شما می توانید سایر پرسشنامه های موجود در سایت را از اینجا مشاهده کنید