مشکلاتی که امروزه مدیران بازاریابی را به خود مشغول کرده، عبارت است از آنکه تلاش آنها برای خلق و نگهداری برند فاقد برنامهریزیهای لازم بوده، بدلیل عدم شناخت ویژگیهای نام تجاری (brand)و عدم شناخت روشهای صحیح مدیریت نام تجاری نمیتوانندبصورت اثربخشی، محصول رابا نام تجاری پیوند بزنند.اغلب مدیران بازاریابی و یامدیران برند،مفاهیم بازاریابی رااز قبیل شناخت نیازهای مشتری ، موضعیابی،فعالیتهای ترفیعی و تبلیغی بخوبی میدانندوتجربه فراوانی در اجرای آنها دارند، اما در مجموع آنچه آنها را در بازاریابی محصولات و خدمات دچار مشکل میکند، آن است که نمیتوانند مفاهیم بازاریابی را در راه ارتقای ارزش نام تجاری به کار گیرند. در این مجموعه آموزشی مطالب زیر 1- چکیده 2- مقدمه 3- مدیریت نام تجاری 4- تدوین راهبردی 5- ابعاد نام تجاری 6- ارزش آن 7- ارزش مالی 8- منابغ و مطالب متعدد و باارزش دیگر آورده شده است برای دریافت فایل ابتدا عضو سایت شده و سپس به صفحه شخصی رفته و با انتخاب گزینه افزایش اعتبار نسبت به افزایش اعتبار خود اقدام نموده و بعد از شارژ حساب خود فایل را دانلود کنید. همچنین می توانید سایر اسلایدها (پاورپوینتهای) موجود را از اینجا مشاهده کنید