شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 03 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 15,559
بازدید دیروز: 52,631
بازدید کل: 157,669,562
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 127
کاربران حاضر: 128
پاورپوینت (اسلاید) با موضوع اصول و تکنیک های برندسازی (مدیریت نام تجاری )
چکیده:

مشکلاتی که امروزه مدیران بازاریابی را به خود مشغول کرده، عبارت است از آنکه تلاش آنها برای خلق و نگهداری برند فاقد برنامه‌ریزیهای لازم بوده، بدلیل عدم شناخت ویژگیهای نام تجاری (brand)و عدم شناخت روشهای صحیح مدیریت نام تجاری نمیتوانندبصورت اثربخشی، محصول رابا نام تجاری پیوند بزنند.اغلب مدیران بازاریابی و یامدیران برند،مفاهیم بازاریابی رااز قبیل شناخت نیازهای مشتری ، موضع‌یابی،فعالیتهای ترفیعی و تبلیغی بخوبی میدانندوتجربه فراوانی در اجرای آنها دارند، اما در مجموع آنچه آنها را در بازاریابی محصولات و خدمات دچار مشکل میکند، آن است که نمیتوانند مفاهیم بازاریابی را در راه ارتقای ارزش نام تجاری به کار گیرند. در این مجموعه آموزشی مطالب زیر 1- چکیده 2- مقدمه 3- مدیریت نام تجاری 4- تدوین راهبردی 5- ابعاد نام تجاری 6- ارزش آن 7- ارزش مالی 8- منابغ و مطالب متعدد و باارزش دیگر آورده شده است
برای دریافت فایل ابتدا عضو سایت شده و سپس به صفحه شخصی رفته و با انتخاب گزینه افزایش اعتبار نسبت به افزایش اعتبار خود اقدام نموده و بعد از شارژ حساب خود فایل را دانلود کنید. همچنین می توانید سایر اسلایدها (پاورپوینتهای) موجود را از اینجا مشاهده کنید

کلید واژه: برند ، بازاریابی ، تجاری ، فرآیند
نویسنده(گان): سیدمحمد مدنیان
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: بازاریابی
دسته: دانلود پاورپوینت ها (اسلایدها)
سال انتشار: 1391
تعداد صفحات: 122
قیمت (تومان): 2500
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.