پرسشنامه کیفیت خدمات بانک مشتمل بر 21 سوال می باشد که ابعاد کیفیت سیستم خدماتی (سوالات 1 تا 11)، کیفیت رفتاری خدمات (سوالات 12 تا 16)، کیفیت دستگاههای خدماتی (سوالات 17 تا 18)، صحت مبادلهای خدمات (سوالات 19 تا 21) را مورد سنجش قرار می دهد. برای دریافت فایل ابتدا عضو سایت شده و سپس به صفحه شخصی رفته و با انتخاب گزینه افزایش اعتبار نسبت به افزایش اعتبار خود از طریق واریز یا انتقال وجه به حسابهای سایت اقدام نموده و بعد از شارژ حساب خود فایل را دانلود کنید. مبلغ قابل پرداخت برای دریافت این فایل 2000 تومان می باشد. شما می توانید سایر پرسشنامه های موجود در سایت را از اینجا مشاهده کنید