شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 03 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 4,561
بازدید دیروز: 52,631
بازدید کل: 157,658,564
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 95
کاربران حاضر: 95
دانلود پرسشنامه رضایتمندی از خدمات بانک الکترونیک
چکیده:

پرسشنامه رضایتمندی از خدمات بانک الکترونیک مبتنی بر 36 سوال است که 10 بعد را مورد سنجش قرار می دهد که عبارتند از؛ قابلیت دسترسی، اطمینان خاطر، محرمانه بودن، قابلیت اعتماد، سرعت، انتظارات مشتری، وفاداری مشتری، کارمزد و هزینه‌های خدمات، شکایت مشتری، رضایتمندی کلی. در این پرسشنامه مولفه های مرتبط با هر کدام از ابعاد و شماره سوالات مرتبط با هر کدام از ابعاد و مولفه ها مشخص شده است.
برای دریافت فایل ابتدا عضو سایت شده و سپس به صفحه شخصی رفته و با انتخاب گزینه افزایش اعتبار نسبت به افزایش اعتبار خود از طریق واریز یا انتقال وجه به حسابهای سایت اقدام نموده و بعد از شارژ حساب خود فایل را دانلود کنید. مبلغ قابل پرداخت برای دریافت این فایل 2500 تومان می باشد. شما می توانید سایر پرسشنامه های موجود در سایت را از اینجا مشاهده کنید

کلید واژه: رضایتمندی از بانک، بانک الکترونیک، قابلیت دسترسی، اطمینان خاطر، محرمانه بودن، قابلیت اعتماد، سرعت، انتظارات مشتری، وفاداری مشتری، کارمزد و هزینه‌های خدمات، شکایت مشتری، رضایتمندی کلی
نویسنده(گان): حامد بردبار
منبع: پرسشنامه محقق ساخته
موضوع: فناوری اطلاعات
دسته: دانلود پرسشنامه
سال انتشار: 1391
تعداد صفحات: 3
قیمت (تومان): 2500
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.