پرسشنامه رضایتمندی از خدمات بانک الکترونیک مبتنی بر 36 سوال است که 10 بعد را مورد سنجش قرار می دهد که عبارتند از؛ قابلیت دسترسی، اطمینان خاطر، محرمانه بودن، قابلیت اعتماد، سرعت، انتظارات مشتری، وفاداری مشتری، کارمزد و هزینههای خدمات، شکایت مشتری، رضایتمندی کلی. در این پرسشنامه مولفه های مرتبط با هر کدام از ابعاد و شماره سوالات مرتبط با هر کدام از ابعاد و مولفه ها مشخص شده است. برای دریافت فایل ابتدا عضو سایت شده و سپس به صفحه شخصی رفته و با انتخاب گزینه افزایش اعتبار نسبت به افزایش اعتبار خود از طریق واریز یا انتقال وجه به حسابهای سایت اقدام نموده و بعد از شارژ حساب خود فایل را دانلود کنید. مبلغ قابل پرداخت برای دریافت این فایل 2500 تومان می باشد. شما می توانید سایر پرسشنامه های موجود در سایت را از اینجا مشاهده کنید