شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 20,350
بازدید دیروز: 27,693
بازدید کل: 152,041,372
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 66
کاربران حاضر: 67
اسلاید (پاورپوینت) با موضوع استراتژی تولید جهانی؛ هماهنگی بین شبکه های تولید
چکیده:

جهان کسب و کار روز به روز در حال بین المللی شدن و به بیانی دیگر جهانی شدن است. امروزه دیگر به جای بحث فروش جهانی و بازاریابی جهانی، موضوع تولید جهانی است که موردتوجه قرار گرفته است. با توجه به رقابت جهانی شرکت ها و پیچیدگی روزافزون محیط، مدیریت کردن یک شبکه بین المللی تولید، یکی از وظایف مهم و خطیر مدیران شده است. این مقاله ارائه دهنده مدلی مفهومی است که به مدیران در راستای افزایش هماهنگی شبکه تولیدکمک می کند. بدلیل تغییرات مستمر محیط کسب و کار، کوتاه شدن چرخه حیات محصول، تنوع محصولات و خواسته های مشتری و... باعث شده است شرکتها از سطح ملی به تولید جهانی روی بیاورند. دیگر شرکتها نمی توانند سود را فدای انعطاف پذیری کنند یا بالعکس، بلکه می بایست در هر دو زمینه عالی باشند و MFC کمک می کند شرکتها در هر سه زمینه ذکر شده در مقاله-کارایی جهانی، پاسخگویی(انعطاف پذیری) محلی و یادگیری در سطح جهانی- موفق باشند. پاورپوینت حاضر ارائه کلاسی یک مقاله انگلیسی با همین عنوان است و برخی از مباحث مطرح شده در آن عبارتند از: انواع شبکه های تولید، دلایل جهانی شدن شرکت ها، سازمان جهانی، سازمان چندملیتی، سازمان بین المللی، استراتژی ترکیبی، مدل کارخانه، سازمان شبکه ای، ریزکارخانه ها و مدل کارخانه شرکت اریکسون.

برای دریافت فایل ابتدا عضو سایت شده و سپس به صفحه شخصی رفته و با انتخاب گزینه افزایش اعتبار نسبت به افزایش اعتبار خود به میزان 2800 تومان اقدام نموده و بعد از شارژ حساب خود فایل را دانلود کنید.

توجه: فایل مقاله انگلیسی که این اسلاید بر اساس آن تهیه شده به قیمت 1200 تومان از اینجا قابل دریافت است

همچنین می توانید سایر اسلایدها (پاورپوینتهای) موجود را از اینجا مشاهده کنید
 

کلید واژه: استراتژی تولید، کارخانه مدل(MFC)، شبکه های تولید، مطالعه موردی، اریکسون
نویسنده(گان): خواجه پور
منبع: The international journal of management science,2008
موضوع: تولید
دسته: دانلود پاورپوینت ها (اسلایدها)
سال انتشار: 2008
تعداد صفحات: 31
قیمت (تومان): 2800
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.